Wie o wie weet waar/bij wie Avenue (Niagara x Andiamo x Orthos) nu is?
Ze is op 4 april 2005 geboren in Everdingen, NL. Daarna is ze via een omweg bij stoeterij "De Donderye" in Belgie terecht gekomen (http://www.donderye.be/NL/index.php). Ik heb nog contact gehad met de eigenaar van deze stoeterij en heb Avenue daar ook opgezocht in januari 2011. Nu keek ik op de website en ik zie Avenue daar niet meer op staan. Ik weet dat ze te koop stond omdat de beste man zoveel paarden had en allemaal in zijn eentje verzorgde. Hij wilde een aantal van zijn merries verkopen en daarbij gingen de merries met de beste kans op een goed nieuw thuis als eerste. Helaas had ik niet de financiën of mogelijkheden om haar zelf erbij te nemen, anders had ik dat wel gedaan!
Avenue is nakomeling van Niagara. Haar moeder is nog steeds in mijn bezit: Udelio, v. Andiamo x Orthos.
Avenue is een schimmelmerrie van 1.65m. Ze heeft zelf ook een veulentje gekregen, genaamd Java.
Wie weet bij wie Avenue nu is? Ik vermoed dus dat ze verkocht is... Wie kent of is haar nieuwe eigenaar? Mogelijk dat ze nog steeds in België is.
Zou heel graag een PB'tje ontvangen van iemand met meer info! Bedankt!
mazzeltje
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!