[OV] Koffievos merrie , Orthessa

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ittheclown

[OV] Koffievos merrie , Orthessa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-11 22:04

Hallo allemaal het is nu ongeveer 3 maanden geleden dat mijn lease paard verkocht is vanaf onze manege, ik ben op zoek naar haar omdat ik haar verschrikkelijk mis en bang ben dat het mischien niet zo met haar afgelopen is als ik zou hopen, ze was namelijk een merrie met keuren zolang je niet bang was was er niks aan de hand moest alleen eventjes weten hoe met haar om te gaan.

Ik heb Orthessa een jaar geleasd samen met een mevrouw helaas is die mevrouw na dat jaar gestopt en kon ik het financieel niet opbrengen om haar alleen te leasen, ze heeft geloof ik na mijn leas tijd 2 maanden in de lessen gelopen helaas ging ze om de een of andere reden telkens kreupel lopen, mischien omdat onze manier van rijden anders was dan manage klanten of mischien omdat het echt een giga slim paard was.. mischien express ? Geen idee in iedergeval zoek ik haar.

Ik zou heel graag weten hoe het met haar gaat en waar ze is en mischien als ze een nieuwe eigenaar heeft wat tips geven aangezien ze niet makkelijk in de omgang is. In de stal is het een giga sjagerijn wisselend per dag aangezien ze dus echt giga moodswings heeft. Het meeste probleem hadden mensen met haar met opzadelen ze ging doen heel boos kijken schrapen opzij lopen etc maar als je wist hoe het op te lossen was er niks aan de hand, zo had ze wel meer dingetjes waar een gebruiksaanwijzing nodig was. Met rijden was ze eigenlijk altijd heel lief.. maar een echte merrie dus ze kon zich echt gigantish aanstellen, Anyway hieronder wat informatie over Tessie

Naam: Orthessa
Vader: Orthos
Moeder: weet ik helaas niet.
Stokmaat: ongeveer 168
Kleur: koffievos/donkere vos met bles en sokjes.

Hier onder zal ik eventjes wat foto's plaatsen

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ze is verkocht vanuit manege de eenhoorn, in hoorn noord holland naar een handelaar, ik weet niet precies waar maar aangezien dat al 3 maanden geleden is neem ik aan of tenminste hoop ik dat ze weer door verkocht is.

Please mensen houd de ogen open en help me mn draakie te vinden, ik heb geen intentie om haar te bezoeken als het niet mag en terugkopen zit er all helemaal niet in ik zou alleen zo graag weten hoe het met haar gaat.

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 15:55

http://dieren.marktplaats.nl/paarden/46 ... arden.html

Staat te koop aangeboden bij Haaster... maar inmiddels niet meer op hun site. Mischien kunnen ze je wel verder helpen.

foto 5, 6 Orthessa,

Afstamming: Orthos
Leeftijd: 15 jaar
Geslacht: Merrie
Stokmaat: +- 1.67
Niveau: L

Omschrijving: Orthesa,
Zeer lieve, maar ook mooie KWPN rijpaard merrie, Geschikt voor de meest bange of onzekere ruiter.
Wordt bij ons ook in gezet voor lessen en strandritten, en is dan ook goed verkeers en trailer mak.
Orthesa is gezond, en reeds opgenomen in de verzekering, deze is dan ook over te nemen.
Orthesa is vrij van stalgebreken, en zou een fijn leerpaard kunnen zijn.
Vraagprijs: 1950,-

Voor meer paarden die wij ter verkoop aanbieden verwijzen wij u naar onze website.
Alle paarden worden verkocht met een half jaar garantie, leest u onze voorwaarden aandachtig door.

U bent altijd welkom om vrijblijvend de paarden te bezichtigen, belt u hiervoor voor een afspraak of meer informatie 06.16156440. BGG voicmail inspreken
.

ittheclown

Re: [OV] Koffievos merrie , Orthessa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-11 23:03

hardstikke bedankt ik zal eens eventjes verder gaan kijken op die site !