[PG]Galenadonkerbruine merrie, NewforxArab, littekens nek

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Rnate

[PG]Galenadonkerbruine merrie, NewforxArab, littekens nek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-11 22:02

Een jaar of 6 geleden is mijn pony verkocht. Al een hele poos kriebelt het me dat ik wil weten hoe het gaat enz, ik kan alleen niks vinden op internet. Ik weet alleen dat het meisje waar ze toen heen is gegaan ook renate heette en die was een jaar of 12 en wonen in usquert, ze is toen aan huis gestalt volgens mij. Het was een New forest gekruist arabier, donkerbruin met zwarte manen en staart een witte kol en op dr lip ook een "blank" vlekje. Ze heeft ook "sokken" maar weet niet meer precies hoe hoog en waar.
Wat nogal opvalt is dat ze hele grote en diepe littekens in haar nek heeft.Ze is als veulen door een hond gegrepen. Op dr bil heeft ze ook een litteken van ong 5 cm, ze is daar geprikt door een stier. Het is een D-pony ze zal nu ongeveer 12 jaar zijn, haar naam is/was Galena er zit geen stamboom bij.

Is hier iemand die dit bekend voor komt laat dan ajb een berichtje achter of PB me. Ik zal zsm een foto inscannen, die liggen nog bij mijn ouders.