Ik heb deze pony gekocht van een slager op marktplaats ze stond daar met een ruin die ik ook gekocht heb ik weet er verder niets van. Op het paspoort staat dat de merrie 9 jaar is en de ruin4. de merrie de ruin
ze zijn te groot voor een shetlander want de ruin is ongeveer 1.30m en de merrie 1.34m. Ik heb er mensen bij gehad die zeggen dat er wel ijslander in zit. Ze kunnen allebei tolten. Toen ik ze kocht waren ze van een slager maar die kon ze niet slachten omdat er geen vlees op zat. Ze waren erg mager hadden raine rot (weet niet hoe je het schrijft). De merrie is zeker ook mishandeld want daar kan ik sinds kort aankomen
Het zijn zekere ijslanders ijsjes zijn vanaf 1.25 TOT 1.40 niet erg groot! Als ze kunnen tolten zullen het geen x zijn ze zagen er echt Heeel slecht uit nu veel beter maar sorry ken ze niet maar hopen dat ze gezond zijn!
Moet ze helaas verkopen om financiële redenen dus als iemand ze een heeeel goed plekje kan geven worden we het wel eens over de prijs
Nelflobo
Geplaatst: 31-08-11 17:03
Ach, wat eeuwig zonde, heb je al die moeite gedaan om ze weer een beetje goed te krijgen, echt jammer Zijn absoluut IJsjes hoor, kan niet missen (hoewel kruisingen vaak ook kunnen tölten). Jammer dat ik momenteel geen plek heb voor vier, had héél graag töltertjes erbij gehad. Succes met het zoeken naar een geweldig lieve en goede nieuwe eigenaar..!