Hallo allemaal Bij ons op de manege stond een pony, ze heette Ivory. Ze is 22 mei verkocht en mijn vriendin wil graag weten waar ze is. Ze is wit en ze stond op manege de nieuwe oranjehoeve in maassluis Dus als je misschien enig idee hebt waar Ivory zou kunne zijn hoor ik het graag! Gr Esmée
Laatst bijgewerkt door Tanja op 26-07-11 11:54, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Titel verduidelijkt
waarom vraag je het niet gewoon aan de manege-eigenaar?
Esmee_RS
Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-11 21:19
Ik heb wel een foto maar ik weet niet hoe ik die plaats @slofje heb ik gedaan het is manege de nieuwe oranjehoeve in maassluis
Enne Ivory's karakter: Ze was een lastig paard, veel bokken altijd. Ze is wss niet aan een manege verkocht omdat ze het niet fijn vond om elke dag een ander kind op haar rug te hebben
Bij voorbaat even de opmerking dat er alleen gereageerd mag worden in een OV topic als je ook daadwerkelijk bruikbare info hebt wat betreft de zoektocht, alles wat daar buiten valt aub via de pb
vickyshina
Geplaatst: 12-11-11 15:18
Sen_si
ken jij ivory wie is je vriendin dan want ik rij ook op de oranjehoeve en misschien ken ik haar wel misschien weet zij het als ze groot fan van ivory was
Esmee_RS
Geplaatst door de TopicStarter: 12-11-11 15:29
vickyshina schreef:
Sen_si
ken jij ivory wie is je vriendin dan want ik rij ook op de oranjehoeve en misschien ken ik haar wel misschien weet zij het als ze groot fan van ivory was
Ik ben toevallig niet een van je beste vriendinnen he vickelientje