voige eigenaar van ruin amigo!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

linda_paard

voige eigenaar van ruin amigo!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-11 18:22

hoi!
ik heb een lieveling Amigo
hij staat op RCS West-Brabant en het is een ruintje ;)
waarscheinlijk een dressuurpaard geweest voordat ie bij ons op de manege kwam.
het is echt een schatje en kan heel hoog springen :D
alleen is waarscheinlijk verkocht omdat ie te oud voor sport werd (?) (geen idee hoe oud ie is, zal ik us navragen) en omdat ie snel kreupel raakt als ie een paar sprongetjes heeft gemaakt of te kort gedraait heeft...
toen ie er net was liep ie al aan de teugel toen je contact nam, is toen heel erg kreupel geworden, is 6 weken het vergeten paardje geweest, ik had ook weinig tijd om naar stal te gaan dus ook niet vaak kunnen verwennen en toen ie weer mocht lopen (een paar wken terug) sprong ie opzij omdat ie schrok en toen is er iemand met een hele slecht zit (al zeg ik het zelf ;)) afgedondert waardoor er bijna niemand (behalve ik dan) op rijd... ook had ie een te klein hoofdstel en daardoor wondjes achter zijn oren waardoor het halster en hoofdstel omdoen met veel gedult moet gedaan worden, waar de meeste mensen geen zin in hebben...

ik dwaal af :D

de foto's willen niet, maar het is het paardje op me avatar, voor meer foto's moet je ff reactie zette, dan probeer ik het nog een keer!

herken je hem, dan wil ik graag zijn achtergrond weten, en dan weten jullie hoe het met hem gaat!

xx

linda_paard

Re: voige eigenaar van ruin amigo!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-11 18:26

titel klopt niet, moet zijn: voRige eigenaar van ruin amigo ;)

linda_paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-11 13:31

Afbeelding Afbeelding
hier twee foto's, dan is het misschien makelijker, om te herkennen, het zijn niet de beste fotos op het bese moment dus daarvoor sorry!