KWPN ruin, Casper

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xmannequin

KWPN ruin, Casper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-11 20:03

Ik ben opzoek naar een paard dat vorig jaar aan een handelaar verkocht is.
Hij heette Casper, hij was 2,5 jaar toen hij werd verkocht en dat was net na koninginnedag 2010.
Casper is geboren op 2 juni of 2 juli 2007. Hij zou nu dus 4 jaar moeten zijn.
Zijn vader is Ulandro en zijn moeder Mannequin (ja het is een veulen van mijn paard).
Casper was ongeveer 1,67m groot en zwart bruin van kleur.
opvallend was zijn smalle bles die eruit zag als een i en hij heeft bij een van zijn flanken een witte stip.
Voor mijn vriendin is het heel belangrijk om te weten waar hij is. En voor mij ook natuurlijk.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Nixxs

Re: KWPN ruin, Casper

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 20:40

Klopt dat wel,dat hij 2 1/2 jaar was ? Want op de foto is hij al onder het zadel !

xmannequin

Re: KWPN ruin, Casper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-11 20:43

ja dat klopt, maar van de boer van wie hij was stond erop dat hij ingereden moest worden. we hebben t wel meerdere keren gezegt dat het nog te jong was maar hij luisterde nooit. net als nu onze veulens zijn 4 en 2,5 maand en die wil hij al een hoofdstel in doen! :(:)

xmannequin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-11 12:49

Casper staat waarschijnlijk nog op de handelsstal waaraan hij vorig jaar aan verkocht is. Casper is ingeruild voor de merrie Atifigemma H. Atifigemma H is een grote KWPN merrie, zwart bruin van kleur, 4 witte voetjes en een driehoekige (grote) sneb. Ik zal snel een foto van Atifigemma plaatsen, als jullie dat paard dan misschien herkennen kan ik er waarschijnlijk achterkomen waar Casper is.

xmannequin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-11 19:51

ik weet misschien waar Casper is. maar ik kan de site en geen e-mail vinden van de handelaar. Weet een van jullie misschien waar ik het e-mail adres van Leendert Veerman kan vinden?