Ik ben op zoek naar het paard Bolero, Uptown X Neostan. Bolero is 5 jaar en is een grote ruin van ongeveer 1.80. Hij is bruin met zwarte manen en staart en heeft een kolletje op zijn hoofd. Op zijn linker voorbeen aan de bovenkant heeft hij een litteken. Daarnaast heeft hij cornage, wat te horen is tijdens het werk/rijden.
Bolero heeft in januari 2011 bij Coaching-Hippic in Naarden gestaan. Het laatste wat ik weet is dat hij daar 1,5 maand geleden verkocht is. Er werd mij verteld dat Bolero naar Friesland is verhuisd en aan een man verkocht is die er graag dressuur en recreatief mee wil rijden. Hij mocht eerst nog een jaar op de wei staan en daarna wilde deze man ermee aan de slag.
Dat hij is januari in Naarden heeft gestaan weet ik zeker, dat hij daarna naar Friesland is verkocht is mij verteld.
Ik zou heel graag willen weten waar Bolero staat en in contact willen komen met zijn nieuwe eigenaar.
Hieronder heb ik enkele foto's van Bolero, in mijn profiel staan meer foto's. Ook heb ik meer foto's op aanvraag.
Kan iemand mij verder helpen?

Hier werd hij net zadelmak gemaakt, 3de keer erop.

Hier is is hij wat ouder.

gr Chantal
mijn hele avond kan niet meer stuk..
haha Waar staat dat dan? Je link doet het niet trouwens.