Jambo - zwart (belgisch)trekpaard

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

K.imberly

Jambo - zwart (belgisch)trekpaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-11 14:32

Ik vraag me af of er bokkers zijn die weten waar Jambo nu verblijft.

Jambo is een zwart (volgens mij belgisch) trekpaard die een tijd op manege Waalzicht in Ridderkerk heeft gestaan. Hij is bijna een jaar geleden verkocht aan een handelsstal, waar hij naar horen zeggen beleerd zou worden voor de kar. Hij was ongeveer rond de 5 jaar.

Ik zou graag willen weten hoe het nu met hem is. Ik had een klik met hem en denk nu nog steeds regelmatig aan hem. Ik vraag me vaak af waar zou zijn en hoe het met hem is. Hij was echt een schat!

Hier twee foto's:

Afbeelding

Hier is zijn bles goed te zien:
Afbeelding

K.imberly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-11 21:04

Er is een mogelijkheid dat Jambo naar het buitenland verkocht is. Misschien dat mensen in België of Duitsland hem kennen?

Ik hoop dat jullie willen helpen hem te vinden. Ik wil zo graag weten hoe het met hem is..

Stel gerust wat vragen, ik kan helaas niet alles beantwoorden omdat ik niet veel over hem weet.

Oase4ever

Re: Jambo - zwart (belgisch)trekpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 23:35

Jambo was niet zijn officiële naam, zo heeft Jaco hem genoemd. Ik weet zo snel niet wat zijn echte naam was die op zijn paspoort staat. Je kunt het beste gewoon aan Jo-ann of Michelle vragen waar hij is. Die zullen het ook niet precies weten (geen adres of zoiets maar waarsch iig een land)