Friese merrie Tsaakje en haar zoon Ferumbras

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Linn_

Friese merrie Tsaakje en haar zoon Ferumbras

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-11 19:58

Hallo,

ik ben op zoek naar Tsaakje en Ferumbras. Tsaakje is een nu 5-jarige friese merrie, Jasper x Jillis. Ik heb haar verzorgd van novemver 2009 t/m juni 2010. Hierna moest ik door omstandigheden helaas stoppen. Het is mogelijk dat ze nog in eigendom is van Linda de Jong, maar er werd toen ook gesproken van verkoop, dus mogelijk is ze ook verkocht. Ze stond in mijn tijd op stal Paula de Jong, te Buitenpost.
Tsaakje heeft eind november 2009 opeens een veulen gekregen. Ze was een avontuurtje aangegaan met waarschijnlijk een kwpn hengst in de opfok. Ferumbras is nu dus anderhalf jaar oud. Het is een bruin veulen met voor 2 zwarte voeten en achter 2 witte voetjes.
Ik zou vooral erg graag willen weten hoe het nu met Ferumbras is en hoe die eruit ziet!

Hier wat foto's. Op de foto's is Ferumbras 4 maanden oud, hierna heb ik geen foto's meer gemaakt.
Afbeelding
Afbeelding
http://i51.tinypic.com/2vuzy2r.jpg
http://i52.tinypic.com/jpx085.jpg

Als iemand iets weet zou ik dat graag willen horen! Wie herkent deze knapperds?!?
Laatst bijgewerkt door _Linn_ op 28-06-11 20:07, in het totaal 1 keer bewerkt

_Linn_

Re: Friese merrie Tsaakje en haar zoon Ferumbras

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-11 20:04

Ik lees op de site van Paula de Jong dat Tsaakje in september 2010 verkocht is naar Duitsland...

_Linn_

Re: Friese merrie Tsaakje en haar zoon Ferumbras

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-11 11:51

Ik heb contact met Linda de Jong, Ferumbras is nog steeds in hun eigendom en Tsaakje is idd verkocht naar Duitsland. Hier mag dus een slotje op!

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 14:09

Op verzoek van de TS een slotje.