[PG] Waar is Merlee Flare

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

noname4ever

[PG] Waar is Merlee Flare

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-11 10:42

Hey iedereen,

sinds kort bezit ik een paint merrie met als vader Merlee Flare. Graag zou ik weten of hij nog in leven is en zoja wie zijn huidige eigenaar is of wie eventueel zijn laatste eigenaar was.

groetjes

zimbabwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 10:48

als je googled kun je een foto van hem vinden, weet niet of je dat al had gedaan?

noname4ever

Re: Waar is Merlee Flare

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-11 10:54

Heb hem onlangs gegoogled en kwam toen inderdaad nog een foto van hem tegen, maar via die foto ben ik alleszins niet verder geraakt. Misschien hebben we het echter over een andere foto? Die ik bedoel, is er eentje op een overzichtspagina over kleuren bij paints. Misschien heb jij nog een andere gevonden?

Diane_Basje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-11 00:08

In 2000 heb ik stage gelopen bij Walter Bouwmeester, toen stond Merlee Flare bij hem op stal in Berkenwoude. Inmiddels zit er al jaren iemand anders in die accomodatie, maar misschien kun je erachter komen waar Walter Bouwmeester nu rondloopt en kijken of hij weet waar Merlee Flare is. Tis ver gezocht maar wie weet. Succes!

Effe off-topic, was trouwens een supergave hengst

noname4ever

Re: Waar is Merlee Flare

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-11 09:37

Heb via andere mensen al in pb vernomen dat Walter Bouwmeester zich Merlee Flare niet meer kan "herinneren". Lijkt mij nochtans sterk, maar blijkbaar wordt die man liever met rust gelaten. Toch bedankt voor je info :)

Ook even off-topic de dochter van hem die hier staat valt ook super mee! Net zoals de meeste van zijn nakomelingen waarvan ik al gehoord heb.

Diane_Basje

Re: [PG] Waar is Merlee Flare

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 19:11

Als ik dat zo lees ben ik niet verbaasd. Geloven doe ik het idd ook niet want zijn toenmalige vriendin (geen idee of die nog samen zijn) reed dat paard prive. Maar ach, dan hoop ik dat je via andere kanalen nog info vindt, want als het zo moet, dan liever niet, tfoch? Succes!