[PG] Malka ex-race paard

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Phoo

[PG] Malka ex-race paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-11 23:50

Hallo :wave:

Ik hóóp zo dat iemand Malka herkend uit deze omschrijving, dan zal ik later in dit topic vertellen waarom ik haar zoek :) .

Naam Malka
Ras weet ik niet meer. Ze heeft een niet al te iele bouw, en kleine oortjes, een mooi lief aansprekend hoofdje met toendertijd een halflange voorlok en lange manen. (09)
Kleur Zweetvos(sig)
Herkenbaar aan een bles en ze heeft witte voetjes (sokken)

Helaas geen foto van deze topper. Ik wilde haar graag leasen, omdat ze zo'n fijn leerpaard was voor mij! Geen ander heb ik nog op haar zien rijden en haar leeftijd moet boven de tien/twaalf jaar zijn, omdat ze aan de rennen heeft meegedaan. Ze stond bij een ponyclub in het gebied Maasduinen, maar ze zijn naar een andere locatie gegaan, waarvoor het voor mij geen zin had om door te gaan (wegens drie weken niet rijden, aangezien het 'miezert' en dergelijke stuff like that..). Dus liet ik Malka achter, tevens mijn beste vriendje Spirit (als je hem herkent..); Grijs-/valkbont, brede bouw, rechte nek, leeftijd nu rond de 5/6 jaar!

Als je weet hoe het met ze gaat, text me! :D &Foto's zijn super (:, ben tevens ook verhuisd naar Overasselt waar ik nu een tijdje bij mijn vader woon en ga liever niet terug naa die plek..

Xx Phoo :PB

Phoo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-11 11:36

Per toeval kwam ik haar tegen met Spirit en de kudde in het bos <3
Ben nog steeds zo verlieft op hun, ik weet nu waar ze staan. Gelukkig die afgrijselijke plek niet meer :)
:#
Hier mag een slotje op!

Phoo

Re: [PG] Malka ex-race paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-11 22:16

&Ellen, die ik via Bokt heb ontmoet, gaat donderdag foto's maken van Spirit. Malka is verkocht |(