Dit jaar heb ik Brownie leren kennen en ik was gelijk verliefd
Helaas zijn ze nu weer naar hun eigen weitje. Ik heb helaas geen ascheid van Brownie kunnen nemen
, dus mis haar heel erg.Brownie is Zwart/Wit ( duhh... Het is een Tinker >.<) en heeft een zwart stipje op haar neus en 1 maanoog aan, als het goed is, de linkerkant.
Cookie is de moeder van Brownie en heeft een iets doorgezakte rug. ( meer weet ik niet..
) Als iemand weet waar deze 2 schatjes zijn wil je dan alsjeblieft reageren!!!
Ik mis Brownie kapot erg!!
[/ Brownie Ik mis je maar ik zal altijd van je blijven houden
Voor de liefste Brownie:
Brownie, je kwam in mijn leven, ik wist dat je weer wegging. Maar het kwam zo onverwachts. Ik wou nog even kijken bij jou en toen was je weg. Heel even zag ik die leuke tijd met jou voorbij flitsen, nu is het verleden tijd. Ik moet ruim een half jaar wachten dan zie ik je pas weer. Ik kon alles met je: met je lachen, met je huilen. Bij jou kwam ik als het mis ging. Zoals vandaag. Ik ging even bij je kijken, om je lieve neusje nog een keer aan te raken, om nog even in je mooie ogen te kijken.
Maar alles bleek anders te gaan. Geen mooie grote ogen keken me aan, maar een kale, lege stal zonder vlekken erin. Alles leek voorbij te zijn tussen ons, maar ik zal je nooit vergeten en ik zal altijd van je blijven houden totdat je weer terugkomt.
Ik wacht nu al op je, tot over ruim een half jaar @ brownie