Oude eigenaar Lady Starlight? NRPS schimmel

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

BeFearless

Oude eigenaar Lady Starlight? NRPS schimmel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-11 20:51

Hallo!
Ik ben op zoek naar de oude eigenaren van mijn favoriete pony Blue. Eigenlijk heet zij Lady Starlight.

Kenmerken:
Kleur: Schimmel
Ras: NRPS
Geslacht: Merrie
Geboorte datum: 18 juni 1993
Vader: Prins Abdullah Nomar van het Oosterveld
Moeder: Sunlight v. Mulfaq ox.

Verder..
Ik heb met haar eerste eigenaresse gemailt, alleen deze antwoord mij jammer genoeg niet meer. Ik ben benieuwt waar ze na deze eigenaresse naartoe is gegaan. Ik weet dat ze een privé pony is geweest voordat ze op de capelse manege kwam te staan in 2004. Verder is het een echte merrie, ze is nogal eenkennig en valt mensen soms zomaar aan. Maar zodra je haar vertrouwen hebt gewonnen is het een heel lief ponytje! Ze is wel veel van kleur veranderd sinds haar vorige eigenaar, ze is een stuk witter geworden.

Foto's:
Afbeelding
Afbeelding
(of kijk op http://blueislief.hyves.nl/)

hommetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 21:54

Hoi,

Voordat Blue naar de Capelse manege kwam heeft ze in Zevenhuizen gestaan bij Jos van Haasteren. Daar werd ze gebruikt voor kinderlessen. Ze was daar toen niet echt heel geschikt voor. Het was een pittige tante. Wel erg lief. Kinderen die goed konden rijden hadden er een leuke pony aan. Jos van Haasteren is met zijn stal gestopt. Hij was bevriend met Polanen. Ik heb met mijn paard in 2000 een winter bij Jos van Haasteren gestaan. Toen was hij nog niet zo lang voor zichzelf begonnen. Blue zal dus tussen 2000 en 2004 in Zevenhuizen hebben gestaan.Meer weet ik niet van haar hoor.

BeFearless

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-11 23:39

hommetje schreef:
Hoi,

Voordat Blue naar de Capelse manege kwam heeft ze in Zevenhuizen gestaan bij Jos van Haasteren. Daar werd ze gebruikt voor kinderlessen. Ze was daar toen niet echt heel geschikt voor. Het was een pittige tante. Wel erg lief. Kinderen die goed konden rijden hadden er een leuke pony aan. Jos van Haasteren is met zijn stal gestopt. Hij was bevriend met Polanen. Ik heb met mijn paard in 2000 een winter bij Jos van Haasteren gestaan. Toen was hij nog niet zo lang voor zichzelf begonnen. Blue zal dus tussen 2000 en 2004 in Zevenhuizen hebben gestaan.Meer weet ik niet van haar hoor.

Bedankt voor je informatie! Hoe heette de stal van Jos van Haasteren?

Mioux

Re: Oude eigenaar Lady Starlight? NRPS schimmel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 07:59

boefliz2

Re: Oude eigenaar Lady Starlight? NRPS schimmel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 08:18

Ik weet het niet zeker,
Maar dicht bij mij in de buurt staat ook z'n echte witte pony, die is heeft nu een peesblessure, ik weet niet of ze dat eerder heeft gehad, de naam weet ik ook niet, ik moest haar een keer buiten zetten, en dan is nu van de rennerige kant,
Stuur f een pb voor meer info ofzo, dat vindt ik wat makkelijker

BeFearless

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-11 13:12

boefliz2 schreef:
Ik weet het niet zeker,
Maar dicht bij mij in de buurt staat ook z'n echte witte pony, die is heeft nu een peesblessure, ik weet niet of ze dat eerder heeft gehad, de naam weet ik ook niet, ik moest haar een keer buiten zetten, en dan is nu van de rennerige kant,
Stuur f een pb voor meer info ofzo, dat vindt ik wat makkelijker

Ik ben Blue niet kwijt, ze staat nog bij mij op de manege, alleen ik wil wat meer over haar verleden weten (oude eigenaren e.d.) :) Toch bedankt!