[gz] Orlando Kwpn x Haflinger

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Missbambie

[gz] Orlando Kwpn x Haflinger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-11 17:09

Waar is Orlando gebleven??

Orlando is een kruizing tussen kwpn x haflinger hij zou nu 13jr oud wezen. 5jaar geleden schatte de dierenarts hem 4/5jaar oud en hij was toen 8
hij is 2jaar van een meisje geweest die met hem op almeerschhippischcentrum. hij is later ingeruild bij een handelstal.
zijn stokmaat is 1,55 hoog. met rijden was het geen sloom paard. met buitenritten vrij schrikkerig.
bijzonderheden, Orlando heeft een witte vlek onder zijn buik. Vandaag nog contact gezocht met almeerschhippischcentrum maar zegt niet te weten waar hij heen is gegaan "verassend" geruchten gaan dat hij naar het buitenland is gegaan enkel hier geloof ik niet in. het is geen paard met sport ambities! paard is papier loos.

berichtjes met daarin dat je hem kon van isa heb ik niks aan.

ik ben echt serieus naar hem op zoek.

Waar is deze knappe man gebleven

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Voor meer info mag je mij ook mailen:

sylviagrevelt@gmail.com

Missbambie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-11 00:18

Missbambie schreef:
Waar is Orlando gebleven??

Orlando is een kruizing tussen kwpn x haflinger hij zou nu 13jr oud wezen. 5jaar geleden schatte de dierenarts hem 4/5jaar oud en hij was toen 8
hij is 2jaar van een meisje geweest die met hem op almeerschhippischcentrum. hij is later ingeruild bij een handelstal. veldstar in Zeewolde!
zijn stokmaat is 1,55 hoog. met rijden was het geen sloom paard. met buitenritten vrij schrikkerig.
bijzonderheden, Orlando heeft een witte vlek onder zijn buik.geruchten waren dat hij naar ierland is gegaan volgens deze handelstal is hij naar de slacht gegaan enkel hier geloof ik niet in. het is geen paard met sport ambities veder was hij gezond. paard was papier loos.

berichtjes met daarin dat je hem kon van isa heb ik niks aan.

ik ben echt serieus naar hem op zoek.

Waar is deze knappe man gebleven

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Voor meer info mag je mij ook mailen:

sylviagrevelt@gmail.com

Isja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 21:51

Hij heeft 2 jaar op Lies beuker gestaan, Almeersch hippisch centrum,
toen doorverkocht naar veldstar, Almere. Jasper heeft gezegd dat hij naar Ierland verkocht zou worden.
Of t waar is .. hier nog wat foto's van de tijd op lies beuker.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Missbambie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-11 14:52

schopje omhoog!!!