Ik heb heel lang bij een hobbyhandelaar verzorgt en meerder pony's verkocht. Maar nu toch wel nieuwsgierig naar hoe ze het hebben? Ik weet niet hoe ze nu heten dus heb de naam erbij gezet hoe ze bij ons heetten Leeftijd schat ik. toen die tijd dat ze bij ons stonden waren ze zo ongeveer 3-4 jaar. Wij stonden toen die tijd in: Ilpendam, purmerend en Edam.
Goldy merrie Alleen paspoort zal nu ongeveer 9 jaar zijn B WelshPony Verkocht naar mensen ergens bij de duitsegrens. Waar weet ik niet. Kan helaas geen foto meer vinden van der maar ze was valk met zwarte benen en manen en staart. Misschien dat er nog ergens een foto opduikt maar daar ben ik niet zeker van. Als je een foto hebt van een pony met ongeveer deze beschrijving zet em in dit topic en dan kan ik zien of t er is. Ik herken der uit duizenden.
Pipi merrie 95 cm geloof ik zal nu 9 zijn ongeveer Shetlander Had alleen paspoort Verkocht voor een meisje van toen 6 die tweetalig werd opgevoed. vader nederlands, moeder engels Ontzettend lieve shet, beetje schuw die tijd.
Moonlight ruin Weet niet hoe hij in paspoort heette was toen 4 dat hij verkocht werd C-D Welsh pony x new forest iig een mix is verkocht samen met donna voor 2 jonge kinderen. een jongetje die vlak daarvoor zijn pony dood gevonden had in de wei dus een nieuwe pony mocht uitzoeken en dat was donna of moonligt dat weet ik niet meer.
Donna Merrie Weet niet hoe ze in paspoort hette was 3.5 of 4 jaar dat ze verkocht werd C NRPS Welsh x Arabier ofzo zelfde als Moonligt
Harry in paspoort Replay Shetlander Was verkocht naar een vriendin van ons is toen weer doorverkocht. Bij ons was het een hengst maar daarna gecastreerd. Hele ondeugende shet was het van ongeveer 1.05m
Daido (Misty) ze gaven haar meerdere namen D-Pony Alleen paspoort weet niet hoe ze daarin heette het laatste wat we van der gehoord hebben is dat ze naar de slager is gegaan. Maar dat konden ze ook zeggen om een beetje te gallen dus wie weet herkent iemand der en leeft ze nog. Ze had een hele hoge schoft. Verder ontzettend lief maar was ook brood mager bij ons aangekomen en mager weer weggegaan en daarna schijnt ze dat we weer op gewicht was te druk zijn geworden en agressief maar dat weet ik niet. heb er daarna niet meer gezien.
Belinda Groffe c-d pony Welsh Is naar een andere handelaar gegaan maar heb geen id waar ze terecht is gekomen. Handelaar in Purmerend Alleen paspoort
En we hadden nog een appaloosa hengstje van ongeveer 1.05-1.10m Heb er geen duidelijke foto's van. Helaas. Heb ook geen id waar hij naartoe verkocht is. Weet niet zeker of hij papieren had. Ik weet ook echt niet meer hoe hij heette
Tomtom (Tommy) dat ie bij ons wegging was ie net een jaar en hengstje een heel traag en lief zogekindje was het bij ons. tomtom mocht alles. die liep ook altijd los over het erf. Hij had net ff wat meer aandacht nodig dan de anderen. Een iniminie ponnytje. Herken je hem?
Amir NRPS Bij ons hengst is toen gecastreerd naar vrienden gegaan die hebben hem naar een handelaar gebracht in den helder. Vanaf daar ben ik het spoor kwijt. Amir was mijn lieveling, iedereen vond hem lelijk maar ik vond hem toch zoo prachtig. Ben benieuwd wat er van hem is geworden. Hij zal nu iets van 3-4 jaar zijn.
http://su--uz.hyves.nl/album/64558617/Pony_s/fwJb59nw/ voor meerdere foto's hieronder alvast een paar voor het gemak pony waar ik naam niet meer van wist is Sjors weet niet of hij papier had, geloof van wel maar kan ook zomaar niet zijn.. er waren zoveel pony's
Sjors graag geen commentaar op de foto,, ik was het niet die erop zat en was er ook zeker niet voor dat ze erop ging! TomTom Harry (Replay) Pipi Amir Donna Moonlight Belinda (ookwel Djuna)