[PG] Sabrina ~ Manege Chardon

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

ForSabrina

[PG] Sabrina ~ Manege Chardon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-11 21:27

Hallo,
Ik ben opzoek naar foto's van Sabrina. Dit was een manege pony, maar ze is overleden. Ze was echt mijn lieveling, en ik heb een hele speciale band met haar gehad. Daarom zou ik het geweldig vinden als jullie wat moeite voor me zouden willen doen. Kende je deze pony, en heb je foto's van haar? Ik zou ze graag willen zien, omdat ik geen enkel aandenken behalve mijn herinneringen aan haar heb.

Naam: Sabrina
Waar: Manege Chardon, Den Hoorn
Ras: Onbekend, een manege pony
Uiterlijk/Kenmerken: Donkere vos (?), een maanoog (waarschijnlijk aan de rechterkant), brede bles

Ik vind het ook altijd leuk om verhalen over haar te horen. Ze was voor mij de beste pony die ik ooit gekend heb, en zal kennen. Ondanks dat ze soms koppig was, hield ik ontzettend van haar. Een dag voordat ze overleed heb ik haar als laatste gereden en verzorgd. Dit betekent erg veel voor me, en ik hoop ook dat ik foto's van haar kan vinden.

Alvast bedankt!
Laatst bijgewerkt door ForSabrina op 05-06-11 22:01, in het totaal 2 keer bewerkt

Twinklebel

Re: Gezocht - Sabrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 21:30

Ach, [***], wat heb ik daar nog veel op gereden. Fijne pony, een echte racekikker! Wat naar om te horen dat ze overleden is, ze was geloof ik al wel aardig op leeftijd. Ik dacht dat ze twee maanogen had? Heb helaas geen foto's van haar.

ForSabrina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-11 22:03

@ Twinklebel:
Ja, ze was echt geweldig. Het spijt me dat je zo moest horen dat ze overleden is, maar ze was inderdaad al erg oud geworden. Ze was ook hartstikke stijf geworden en langzaam. Alleen soms kwam haar oude ik weer naar boven en croste ze door de bak heen, normaal was ze niet vooruit te branden. Verder kan het best dat ze twee maanogen had, maar ik dacht van niet. Het is ongeveer twee jaar geleden dat ze overleden is, ik weet het ook niet meer precies.

ForSabrina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-11 07:49

Ik heb nu enkele foto's van haar gevonden op een hyves-pagina, maar als jullie er misschien nog wat hebben, zou het natuurlijk heel leuk zijn. Een voorbeeld van wie Sabrina nu eigenlijk is:

Afbeelding

lovefi

Re: [PG] Sabrina ~ Manege Chardon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 09:37

Ik heb thuis zeker weten nog foto's van Sabrina was ook altijd een van mijn lievelingen ik zal ze vanmiddag even voor je opzoeken!

lovefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 11:44

ForSabrina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-11 13:08

@ lovefi:
Ongelooflijk bedankt! Ik vind het zo fijn om ook gewoon wat foto's van haar te hebben, en op die van jou is ze weer hartstikke schattig. De rijfoto hoef ik niet perse - maar toch bedankt! Heel leuk om nu ook zo een aandenken aan haar te hebben... :)

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 12:35

ForSabrina schreef:
@ lovefi:
Ongelooflijk bedankt! Ik vind het zo fijn om ook gewoon wat foto's van haar te hebben, en op die van jou is ze weer hartstikke schattig. De rijfoto hoef ik niet perse - maar toch bedankt! Heel leuk om nu ook zo een aandenken aan haar te hebben... :)

Ik denk dat ik de foto nog wel heb van sabrina die op de paarden pagina heeft gestaan van chardon.
Of heb je die al?

ForSabrina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-11 07:20

DJoysDesignz schreef:
ForSabrina schreef:
@ lovefi:

Ik denk dat ik de foto nog wel heb van sabrina die op de paarden pagina heeft gestaan van chardon.
Of heb je die al?

Nee, die heb ik nog niet. Het zou heel leuk zijn als je hem hebt!

mowgli7

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 11:22

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Unseen

Re: [PG] Sabrina ~ Manege Chardon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 11:30

Ik moet ook nog wel ergens foto's van Sabrina hebben liggen. Leuk paardje was het. :) Zal ze na mijn tentamenperiode eens voor je opzoeken.

ForSabrina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-11 16:10

Unseen schreef:
Ik moet ook nog wel ergens foto's van Sabrina hebben liggen. Leuk paardje was het. :) Zal ze na mijn tentamenperiode eens voor je opzoeken.

Oké, bedankt voor de moeite en succes met je tentamens!

@mowgli7: Bedankt voor de foto's! De bovenste is erg leuk!