Wie kent Stacey/Tirza gekocht 19-5-2011 manege Pentrop?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_KiMmi_

Wie kent Stacey/Tirza gekocht 19-5-2011 manege Pentrop?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-11 21:15

Wie heeft er meer informatie over Tirza/ Stacey?

Ik heb haar gekocht van manege/handelsstal Pentrop in Hengelo op 19-5-2011. En ben benieuwd naar haar verleden. De manege kon mij daar niet zoveel over vertellen. Ze is daar gekomen met een veulen aan de voet. Die heb ik zelf niet gezien, omdat deze al verkocht was. Wel vertelde ze mij dat deze al 1 jaar was. Dus ze was erg vermagerd door het veulen. Ze liep daar af en toe mee met de kinderlesjes.

Naam paspoort: Tirza op de manege/handelsstal werd ze Stacey genoemd.
Tirza is een vos kleurige shetlander merrie met lichte manen en staart. En heeft verder geen aftekeningen.
Ze is 23-5-2006 geboren. Ze is niet helemaal 100% shetlander. Is gekruist met een luxere pony. Ze heeft erg ruime gangen. En meet 1.11m. Ze heeft ontzettende lange manen en voorpluk. Ze heeft een heel lief en vriendelijk karakter. Maar is wel pittig en werklustig.

Wie kan mij meer over haar vertellen?

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Voor meer foto's zie profiel.

Bedankt alvast!

Michelle0601

Re: Wie kent Stacey/Tirza gekocht 19-5-2011 manege Pentrop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 23:41

de manege is van de zus van een vriendin van mij :D
Kan evt meer info voor je gaan vragen.

_KiMmi_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-11 12:47

Michelle0601 schreef:
de manege is van de zus van een vriendin van mij :D
Kan evt meer info voor je gaan vragen.

Hoi Michelle als je dat zou willen vragen...graag...
Ik had je een tijdje geleden ook al een pb gestuurd, maar nog niks van je terug gehoord...
Ben benieuwd! Thanx!

action10566

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 16:09

_KiMmi_ schreef:
Wie heeft er meer informatie over Tirza/ Stacey?

Ik heb haar gekocht van manege/handelsstal Pentrop in Hengelo op 19-5-2011. En ben benieuwd naar haar verleden. De manege kon mij daar niet zoveel over vertellen. Ze is daar gekomen met een veulen aan de voet. Die heb ik zelf niet gezien, omdat deze al verkocht was. Wel vertelde ze mij dat deze al 1 jaar was. Dus ze was erg vermagerd door het veulen. Ze liep daar af en toe mee met de kinderlesjes.

Naam paspoort: Tirza op de manege/handelsstal werd ze Stacey genoemd.
Tirza is een vos kleurige shetlander merrie met lichte manen en staart. En heeft verder geen aftekeningen.
Ze is 23-5-2006 geboren. Ze is niet helemaal 100% shetlander. Is gekruist met een luxere pony. Ze heeft erg ruime gangen. En meet 1.11m. Ze heeft ontzettende lange manen en voorpluk. Ze heeft een heel lief en vriendelijk karakter. Maar is wel pittig en werklustig.

Wie kan mij meer over haar vertellen?

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Voor meer foto's zie profiel.

Bedankt alvast!

ik ken haar wel ze was een mooie pony maar werd wel in de beginers lessen gebruikt ik heb mn pony daar op de mange staan.
stacy was een schatje hij kwam van de stal jansen en van den hout weg van daarvoor weet ik niks

MaxMindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 09:00

michelle0601 wist niet dat ze een zus heeft ??? ;( ;(
Heeft ze namelijk nooit verteld beetje vreemd !!!! :(

_KiMmi_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-11 15:45

Bedankt voor jullie reactie...

Heb jullie alle 2 nog een pb gestuurd....

Thanx!