Na heel lang twijfelen, willen wij het toch ook graag via deze manier proberen.
Wij zijn op zoek naar ons "oude" paard. Door verscheidene prive omstandigheden, waaronder een ernstig ongeluk van zijn eigenaresse, hebben wij in december 1999 afstand gedaan van ons paard. Het gaat om een vos, geboren rond 1983, stokmaat ong 1.70, het is een ruin, en hij heeft een klein kolletje en een hele kleine sneb. Zijn naam is Kadans, maar dat kan natuurlijk verandert zijn. Hij is gek op springen. Hij stond toen wij hem wegdeden in wassenaar, op manege/pensionstal santhorst. Margriet heeft toen alles verder voor ons geregeld. Wij willen alleen weten wat er met hem is gebeurt na 1999. of hij nog leeft, en hoe het nu met hem is. En als iemand weet waar hij is, is het misschien mogelijk om hem nog een keer te zien?
Wie kan ons helpen? Alvast bedankt Bianca
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 12-04-12 21:48, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Tag toegevoegd.
volgens mij heeft er op manege de Eenhoorn een kadans gestaan die er zo uit ziet als het paard dat je zoekt. ik kan helaas geen foto op de site vinden maar mischien kan je even bellen naar de manege?
nanouck
Geplaatst door de TopicStarter: 13-11-11 22:44
AdnerB schreef:
volgens mij heeft er op manege de Eenhoorn een kadans gestaan die er zo uit ziet als het paard dat je zoekt. ik kan helaas geen foto op de site vinden maar mischien kan je even bellen naar de manege?