GZ (appaloosa) hengst *gedragsproblemen paardje

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xAnnouk

GZ (appaloosa) hengst *gedragsproblemen paardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-11 16:44

Hee bokkers !

Ik open dit topic voor een vriendin van mij.
Ze is op zoek naar haar vorige "verzorg" pony.
Het was een hengst D pony.
Met een dikke nek.
Ras waarschijnlijk appaloosa.

Afbeelding

Afbeelding

Tekst uit andere advertentie van haar

hallo,
ik ben op zoek naar mijn oude verzorg pony ik ken hem al
sinds hij een jaarling was hij is nu een jaar of drie maar z'n half jaar geleden verkocht.
ik ben op zoek naar hem vanwege zijn verleden en daardoor heeft hij erge gedragsproblemen
gekregen ik maak mij erge zorgen om hem aangezien veel mensen denken dat hij gewoon vervelend is.
maar ik weet dat dat niet zo is : in het kort, hij is door een dronken man erg mishandeld (met een stok meerdere keren geslagen en ook hard). hij was hierdoor zo bang geworden waar hij is en wat er met hem gebeurd is dat hij niet meer goed nadacht en toen begon hij iedereen die in zijn buurt kwam aan te vallen.
door de tijd heen heb ik langzaam zijn vertrouwen gewonnen en had een hechte band met hem.
alleen het punt was dat hij andere mensen niet accepteerde. ze hebben hem toen verkocht...

ik zou heel heel graag willen weten dus heeft u deze pony gezien of heeft u hem in uw bezit?
ik zal het heeeel graag willen horen! ik wil alleen zeker zijn dat hij door zijn verleden niet naar de slacht is gegaan...
mvg

Als jullie wat zouden weten of twijfelen stuur dan gerust een pb !!

sammy_rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 20:44

ik hoop echt dat ik m nog vind... voor het te laat is.
ik heb hier nog wel een betere foto van hem:
Afbeelding