[PG] : Fantasy, schimmel merrie

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

MarleenM

[PG] : Fantasy, schimmel merrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-11 11:20

Hallo Bokkers,

Via deze weg ben ik op zoek naar een pony die ik ongeveer 4 jaar geleden heb gereden. Deze pony stond bij een handelstal in Buurse. Deze handelstal is er inmiddels niet meer.

Het gaat om een schimmel merrie van ongeveer 1.50 hoog. Ze was 4 jaar geleden zo'n 7 a 8 jaar oud. Ik heb de merrie ongeveer 2 jaar gereden en het is een vrij pittige dame die niet iedereen op de rug wil hebben.
De merrie is toen verkocht naar een kleinschalige manege (hobbymatig geloof ik) in het plaatsje Bokt ( :D ) wat tussen Son en Breugel en Eindhoven ligt.
Ik heb de merrie nog een keertje opgezocht toen ik in de buurt was. Het laatste wat ik vernomen heb is dat de merrie te pittig was voor de manege en dat ze er endurance mee is gaan rijden. Vanaf hier ben ik een beetje het spoor kwijt want ze zou verkocht zijn naar iemand anders.

Echter kan ik nergens meer het telefoonnummer vinden van deze manege (?)..
Ik zou graag weten waar deze leuke pony, die mij een geweldige tijd heeft gegeven, is gebleven

Hierbij nog 2 foto's (de niet meest mooie maar waar ze wel goed en duidelijk op staat :o )
Afbeelding
Afbeelding

Groetjes Marleen

Jessie1991

Re: [PG] : Fantasy, schimmel merrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 20:12

hey aan wie is dit paard verkocht op bokt? en waar was die stalling? ik woon daar vlakbij maby dat ik kan helpen pb maar :)

booster

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 09:58

rusty886

Re: [PG] : Fantasy, schimmel merrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 12:26

ik heb nog op die pony gereden was wel een leuke maar "schrikachtige" pony in de bossen weet niet of dat klopt? (ze zetten als ze schrok een paar passen opzij) maar weet verder ook niet waar ze is anders had ik je wel geholpen.