[PG] lieneke, haflingermerrie 10 a 11 jaar

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

kinel

[PG] lieneke, haflingermerrie 10 a 11 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-11 10:06

Ik heb in het verleden een haflinger merrie gehad. Ze heet in de papieren lieneke van de heidebloemseweg.
Heb haar verkocht omdat ik de kans kreeg om een paard te kopen. Ze is verkocht aan een handelsstal in haghorst.
Ze moet nu ong. 10 of 11 jaar zijn. Hij zij toen dat ze richting drente is gegaan. Ze was net onder het zadel maar nog groen.
Haar vader is wairan. Zou het leuk vinden als iemand haar kent of er wat van weet.
Laatst bijgewerkt door Tanja op 22-05-11 09:59, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Titel verduidelijkt en ivm verplaatsing TAG toegevoegd.

Sica
Moderator Over Paarden

Re: lieneke gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 19:12

HA---> OV

danienappy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 19:45

heb je misschien een foto?

kinel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-11 11:25

heb helaas geen foto maar weer nog wel hoe ze eruit ziet. zoals een haflinger is en dan had ze een klein blesje beetje in de vorm van een bliksem, was geen hele grote bles. haar moeder heet trouwens luneke van de heidebloemseweg. die staat of stond in helden bij de paardenmelkerij. ze moet een stokmaat hebben van rond de 1.45m.

AapjeAstrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 11:29

Is er geen mogelijkheid om bij het stamboek te informeren of zij weten wie de huidige eigenaar van de pony is?

kinel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-11 18:01

Ik ben al eens opzoek geweest naar de vader van mijn huidige haflinger en heb toen ook bij het stamboek gevraagd en dan krijg je als antwoordt dat ze het adres niet mogen geven om privacy redenen. dus dat is geen optie. maar ik wacht gewoon af. heb trouwens via de gekste wegen de vader van mijn huidige haflinger gevonden en ben toen ook gaan kijken. even goed bedankt voor de tip.

kinel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-11 16:31

het valt me ineens in dat ik ben vergeten te zeggen dat ze via handelsstal janssen van den hout door verkocht is richting drente zoals hij zei zou ze op een manege lopen toen inder tijd. weet niet wat er nu met haar gebeurt is . dus als er iemand is die wat van lieneke weet hoor ik het graag.

Anoniem

Re: [PG] lieneke, haflingermerrie 10 a 11 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 13:50

het klopt dat het stamboek niet de gegevens van de nieuwe eigenaar aan jou mogen geven. maar wel andersom. als je een beetje mee werkend stamboek heb. zouden de nieuwe eigenaren contact met jou kunnen op nemen als zij dat willen indien jij je info door geeft.

kinel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-11 18:05

even een update over lieneke.
ik heb de kvth een mail gestuurd en die wisten mij te vertellen dat lieneke naar engeland is geexporteerd. dus gaan we daar onze zoektocht verder vervolgen.
ze hadden geen persoon of zoiets dus moet ik daat het stamboek raadplegen. ben zelf benieuwd of er iets uit komt.

SienenIvo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 22:36

Is ze Misschien naar Jansen Van Den Hout gegaan??