ik zoek mijn lievelingspony Macho, nouja mijn.. hij was niet van mij. dicht bij mijn hyis is een stal er woont een handelaar. mijn buurman, helpt in die stal. op een dag was de merrie drachtig, van mijn buurman mochten we komen kijken want die nacht werd het veulen geboren. eingelijk mochten we de geboorte zien maar ik was toen net 9 en het gebeurde om half 4. en je raad het al mijn ouders vonden het te laat! de volgende dag ben ik meteen naar het veulen toe gegaan. hij kwam naar mij toe . hij drukte zijn roze snuit in mijn handen. ik hield van hem het was een hengstje. sindsdien ben ik elke dag naar hem toe gegaan. maar naar een maand werd hij in een ander weiland geplaatst. nu kon ik er maar 2 keer in de week heen. ik bleef gaan hij werd een lieve, ondeugende en speelse hengst. maar hij kende e nog altijd en kwam naar me toe al stond hij achter in. ik wist dat hij het was... hij was mijn droompony. maar toen kwam er een een dag de Zuidlaardermarkt. ik heb nachten liggen huilen.. hij werd verkocht, op de Zuidlaardermarkt. ik ben hem altijd blijven zoeken. hij is nu een jaar (nu=2011). hij is bont en heeft een donkere vlek bijn zijn oren het lijkt net een uitgelopen oornetje. verder hij hij nog een lichter vlek op zij vlak en een beetje bij zijn borst. hij heeft blauwe ogen. en een roze snuit. wij noemden hem Macho maar hij kan anders heten. ik kende hem tot hij omgveer een half jaar was. we weten niet waar hij is het kan ook in het buitenland zijn. we weten zelfs niet of hij nog leeft! hier onder vind je fotos van hem (met moeder). hij is een mengelmoesjes ras. ik woon in Drenthe. help aljeblieft met zoeken!
dit is de eerste keer dat ik fotos probeer te plaatsen dus ik weet niet of ze zo goed zijn.: [img][IMG]http://i53.tinypic.com/mctf9t.gif[/img][/img]