Ik ben erg benieuwd of iemand de merrie Ravel kent. Het is een bruine merrie van Zeoliet x Ahorn, nu 13 jaar oud. Ze is niet echt groot, ongeveer 1.60. Ik heb haar een paar jaar geleden verkocht en ze zou weer verkocht worden.
Ik heb ooit eens een ravell te koop zien staan bij stal doorstap, en bij nieuwe baas is er een foto, ze lijkt er wel op. De commentaar er bij zegt 'hij' maar dit kunnen foutjes zijn.. Hopelijk ben je er wat mee
De Ravell waar hier over gesproken werd is nog de mijne geweest, die is het inderdaad niet. Er heeft daar echter nog een Ravell gestaan, vrijwel zeker dat dat een Zeoliet was.
Ik geloof dat dit hetzelfde paard is? Waar ze naartoe verkocht is, daarmee kan ik je helaas niet helpen. Maar zo heb je meteen wat andere foto's.
Daar heeft ze inderdaad gestaan. Niet zo lang, ze is vrij snel verkocht geweest. Als ik me niet vergis was dat aan mensen die de bedoeling hadden haar in de sport uit te brengen. Geen idee of dat gebeurd is, misschien eens navragen bij de KNHS ofzo?
Normaal gezien wel, ik heb daar tot op heden geen problemen mee gehad. Ik heb wel altijd een chip- of levensnummer van het paard in handen, misschien dat ze daarom geneigd zijn iets sneller informatie vrij te geven.
BrendaR15
Geplaatst: 13-06-13 20:41
hoi, Ravel is sinds kort mijn verzorgpaard. ze staat in Putte in noord-brabant