ik heb daarom ook nooit afscheid van ze kunnen nemen en dat gaat me aan het hart.
hierbij plaats ik een oproep op bokt ik de hoop dat er iemand is die mij kan vertellen waar deze pony's zijn.
het stamboek waar beide pony's staan ingeschreven heb ik gebeld en die vertelde me dat de beide pony'snog op mijn naam staan, diegene waar ze destijds hebben gestaan wil me ook niet vertellen waar ze heen zijn gegaan dus ik heb geen enkel aanknopingspunt...
Ik begin met Vanessa,
Vanessa is een kruising hackney x welsh x arabier donkerbruin van kleur zwarte manen en staart ook had ze zwarte benen.
Ook had ze last van zomerexzeem dit met name in de zomer. met rijden was ze niet de makkelijkste op sommige dagen erg tempramentvol. tijdens een buitenrit was ze altijd bang voor groot verkeer bussen, trekkers etc..
bij mij heeft ze 3 veulens gehad 1 daarvan is overleden naar die anderen ben ik ook tevens naar op zoek.
Foto's van Vanessa

Esperanza
Volledige naam van Esperanza is Sunshine's Esperanza en is het tweede veulen van Vanessa zij heeft als vader de ggk hengst Hondsrug Raspoetin.Esperanza is geboren op 12-04-2006 dit was een erg pittig dametje in de omgang.
http://img140.imageshack.us/img140/2376/esperanzaklein.jpgEsperanza net geboren
Dit is momenteel de enige foto die ik heb van Esperanza asl veulen van paar uur oud, andere foto's heb ik wel maar moet ik gaan zoeken op de vele bestanden op de pc.
Meer foto's ev. op aanvraag