[PG] Coco (vos merrie 1.48,6 stokmaat)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

lizzyssearch

[PG] Coco (vos merrie 1.48,6 stokmaat)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-11 19:52

Wie kan mij helpen?

Ik ben op zoek naar mijn oude pony Coco. Tot 2009, begin 2010 heeft ze op Manege de Dollard in Winschoten gestaan als manegepony. Er is nog contact gehad met de eigenaar van de Dollard. Ze zou niet naar de slacht zijn gegaan....maar nog verkocht via de handel.

Coco zou nu 26 jaar zijn. Vos merrie, twee witte achtervoetjes, witte bles. Ze staat nog met een foto op de hyves pagina van de Dollard. Ze heeft altijd een eigen willetje gehad en is er voor haar leeftijd altijd goed uit blijven zien.

Heeft iemand ze ergens gezien of kent iemand de afloop? (ook al is deze minder leuk)

Je zou me enorm helpen.

Foto's kan ik eventueel per mail toesturen als je exact wil weten hoe ze er uit ziet/zag.

Mioux

Re: [PG] Coco (vos merrie 1.48,6 stokmaat)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 22:00

Toch is het handig als je hier ook een foto plaats, mensen kijken toch vaak naar de foto eerst of ze de pony herkennen. Foto's kan je uploaden via tinypic.com en imageshack.us succes!

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 12:00

ik ken wel een Coco, ook een vosje, hoogte klopt ook ongeveer wel..
Maar die is al een tijdje manege paardje..
Als je wilt kan ik wel even een foto opzoeken voor je.

lizzyssearch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-11 21:15

Bedankt voor de tip Mioux! Het was even puzzelen, ik hoop dat ik hetgoed heb gedaan! Lizzyy, alles is welkom. Maar misschien heb je iets aan mijn foto. Alvast bedankt.

[img]http://img215.imageshack.us/img215/4557/img0008om.th.jpg[img]

Relien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 21:16

lizzyssearch schreef:
Bedankt voor de tip Mioux! Het was even puzzelen, ik hoop dat ik hetgoed heb gedaan! Lizzyy, alles is welkom. Maar misschien heb je iets aan mijn foto. Alvast bedankt.

Afbeelding

lizzyssearch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-11 21:45

Ik ben nog niet helemaal thuis in de wereld van de forums en verdiep me in "Help" Excuus daarvoor. Nog een foto van Coco in haar geheel.

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door lizzyssearch op 29-04-11 21:49, in het totaal 1 keer bewerkt

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 21:46

lizzyssearch schreef:
Ik ben nog niet helemaal thuis in de wereld van de forums en verdiep me in "Help" Excuus daarvoor. Nog een foto van Coco in haar geheel.

Afbeelding

nivonne1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 22:48

is dat niet coco die vroeger van nancy is geweest en in rotterdam heeft gestaan?

lizzyssearch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-11 23:03

Dat klopt, ik heb haar aan Nancy verkocht. Nancy heeft haar ook weer moeten verkopen. Toen is ze na een paar maanden naar Finsterwolde gegaan met de nieuwe eigenaren. Die hebben haar volgens mij aan een manege in Finsterwolde oid verkocht. Vervolgens is ze op manege de Dollard terecht gekomen. In juli 2010 ben ik er geweest, maar toe was ik dus te laat......

nivonne1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 01:20

weet nancy ook niet meer waar coco naar toe is gegaan? Ik weet niet of je nog contact met haar heb. Heb zelf ook op coco gereden als nanc op vakantie was. Ben benieuwd of je haar nog kan vinden succes iig

wendyminoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 11:41

Maar die pony ken ik! Dat was mijn lievelingetje op de manege en elke week heb ik zowat op haar gereden!
Toen de manege 'failliet' is gegaan wou ik haar erg graag kopen maar er waren andere mensen die mijn ouders voor waren. De manege eigenaar wou mij niet vertellen waar ze heen is gegaan maar ik heb wel een heel naar verhaal gehoord.

Coco was een op de manege altijd een pony met een eigen willetje en wou nogal snel van iets schrikken. Ik heb gehoord dat ze naar mensen is gegaan die paarden aan huis hebben. Toen ze thuis waren gekomen met de pony hebben ze haar in de bak gezet. Maar naast hun huis was een bouwterrein. Coco moest erg zijn geschrokken van een hijskraan (?) en is uit de bak gesprongen. Ik weet niet wat er is gebeurd maar weet wel dat ze 2 benen had gebroken en blind was geworden aan 1 oog. Toen hebben de nieuwe eigenaren samen met de DA besloten haar in te slapen.

Ik hoop dat je hier wat mee kan. Ik heb het via-via gehoord dus heb geen idee of het echt zo is gegaan.

Edit; ik heb ergens op een CDtje nog foto's van haar staan, ik ga ze zo even opzoeken.

lizzyssearch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-11 21:54

Nou, dat is wel even slikken zeg.........Het zou wel een typische actie voor Co geweest zijn. Over de bak springen uit vluchtgedrag. Ik kan me herinneren dat ze dat bij Nancy ook heeft gedaan. Bij mij is ze vroeger een keer geschrokken van een vrachtwagen, over een heg van een begraafplaats gesprongen. Een paar huizen verderop stond ze lekker gras te kauwen. Echt ik heb wat met haar meegemaakt, het was nooit saai met die lieve, eigenwijze Co!

Blijft bij mij nu natuurlijk wel de onrust of het echt zo is gegaan. Ik hoop natuurlijk stiekem dat er iemand is die het horrorverhaal kan ontkrachten.
Wendyminoes, heb je echt geen enkel idee waar ze naar toe is gegaan?? Was de familie je onbekend? Reden die niet op de Dollard?

Zijn er nog andere mensen die iets weten?
Alvast bedankt!

wendyminoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 10:24

Ik heb echt geen flauw idee waar ze is beland. Zelf wou ik het ook erg graag weten want het was echt mijn lievelingetje op de manege. De manege eigenaar wou mij niets vertellen ivm de privacy van de kopers.

Ik kan me voorstellen dat het even slikken is. Zelf schrok ik er ook erg van!

lizzyssearch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-11 11:27

lizzyssearch schreef:
Nou, dat is wel even slikken zeg.........Het zou wel een typische actie voor Co geweest zijn. Over de bak springen uit vluchtgedrag. Ik kan me herinneren dat ze dat bij Nancy ook heeft gedaan. Bij mij is ze vroeger een keer geschrokken van een vrachtwagen, over een heg van een begraafplaats gesprongen. Een paar huizen verderop stond ze lekker gras te kauwen. Echt ik heb wat met haar meegemaakt, het was nooit saai met die lieve, eigenwijze Co!

Blijft bij mij nu natuurlijk wel de onrust of het echt zo is gegaan. Ik hoop natuurlijk stiekem dat er iemand is die het horrorverhaal kan ontkrachten.
Wendyminoes, heb je echt geen enkel idee waar ze naar toe is gegaan?? Was de familie je onbekend? Reden die niet op de Dollard?

Zijn er nog andere mensen die iets weten?
Alvast bedankt!

Helemaal niemand????