poging nummer 3 Opzoek naar SPIKE!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

spiritoes

poging nummer 3 Opzoek naar SPIKE!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-11 21:16

Ik wil heel graag weten hoe het met Spike ( Britches Sundancer ) gaat. Spike was mijn maatje , mijn vriendje .

Afbeelding

Afbeelding

Doordat hij niet meer van mij was is hij helaas verkocht via een handelstal in Drogteropslagen.

Na 2 keer contact gezocht te hebben kreeg ik te horen dat ik stalkte....... ik weet dat hij ondertussen verkocht is en wil alleen maar weten hoe het met hem gaat.
Aangezien ik de enigste was die met Spike door 1 deur kon en hem kon rijden.

spiritoes

Re: poging nummer 3 Opzoek naar SPIKE!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-11 07:18

even een schopje hoor :-)

Yviertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 07:25

He Saar, ik hoop dat je hem vind.

spiritoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-12 16:56

Ga toch weer een kleine poging doen met wat aanvullende informatie die ik tot op heden heb kunnen vinden.

Na veel pogingen ondernomen te hebben op internet kwam ik Spike ineens tegen op een advertentie. En wat Bleek nou hij stond nog geen 5 km bij mij vandaan *\o/* Ik heb toen contact gezocht met de nieuwe eigenaar en zij heeft mij het 1 en ander over hem verteld. Zij vertelde mij dat het echt haar maatje was, Ik heb hem een keer opgezocht en tot mijn schrik zag ik vorig jaar ineens op marktplaats staan dat hij weer te koop was. Ik wilde hem graag een keer zien en mischien wist ik wel iemand voor hem en heb haar gevraagd om met hem naar stal te komen hem voor te rijden en te laten zien hoe hij nu is.

Toen ik hem zag schrok ik, Hij zag er erg ongelukkig uit en woog veelste weinig. Het vuur was uit zijn ogen en toen ik er even op stapte voelde ik gelijk dat dit niet meer het mannetje was zoals ik hem kende ;(

Spike was veranderd van een mooie glimmende jongen

Afbeelding

Naar een totaal ander paard met een hele andere blik in zijn ogen

Afbeelding

Nu weet ik dat hij ondertussen weer verkocht is en ik hoop op deze manier erachter te komen hoe het nu met hem gaat!!

Rumpleteaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 16:57

Misschien een idee om een linkje te zetten op het westerndeel van Bokt.
Daar zitten (logischerwijs) veel westernruiters, misschien zit er iemand tussen die hem kent.