[PG]Haflinger sissy

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

DearLove

[PG]Haflinger sissy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-11 19:56

Hallo allemaal. Ik wil graag informatie hebben over hoe mijn leuke, lieve, schattige haflinger eerder was. Hier hebben jullie wat informatie:
Naam: sissy
Kleur: vos
Geslacht: merrie
Geboortedatum: 08-05-2000
Stamboom: onbekend
Ingeschreven bij het KVTH
Brede, onregelmatige bles neusgaten indringend, wit vlekje in bles boven rechteroog, ¾ witte onderlip.

Hier wat foto’s:
Afbeelding

Afbeelding

Cindy98

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 20:06

vraag aan mensen bij het KVTH.
Misschien weten hun het ! ;)

DearLove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-11 20:09

Cindy98 schreef:
vraag aan mensen bij het KVTH.
Misschien weten hun het ! ;)

ze is van mij alleen ik wil informatie weten van mensen van bokt. Ik weet wel wie de eigenaren waren maar deze zijn niet echt actief geweest dus bijv. mensen die haar als verzorg pony hebben gehad.

Marjo

Re: Haflinger sissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 16:56

Ik heb vorig jaar tijdens het Pinksterconcours in Hoogland een Sissy op de foto gezet, wee tniet of dit deze Sissy was. Zal even zoeken naar fotos

roxy87

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 16:29

Beetje een late bericht maar Sissy AKA Avanti is van mij geweest ongeveer 1,5jr lang...

Groetjes

Sissy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 16:11

Hoi.
Heb je ok al een mail gestuurd maar weet niet of dit goed is gegaan aangezien ik eerst voor deze website moest aanmelden. Ik ben dus de eerste eigenaar van Sissy. Herken haar van de foto die je op internet heb gezet en van haar bles. Helaas na mij is ze heel vaak weer doorverkocht. Het meisje die sis van mij heeft gekocht had beloofd haar goed te verzorgen. Maar verkocht haar binnen een jaar aan een handelaar.
Ik hoop dat ik je kan helpen met vragen die je eventueel hebt. En heb ook foto's voor je toen ze nog veulen was.
Hoor graag van je!!