Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
loonew schreef:Ik weet wel mensen die hun paarden. Allemaal van dat soort namen geeft hebben ook een ruiter shop piaffe ik weet verder niets maar het viel me op vw die gekke namen!
bigone schreef:Danielle Fokkert komt uit Vroomshoop en haar pony/paard hebben de naam, Kiekeseffe en Komtiedan, misschien kun je haar benaderen en weet zij het, Kiekeseffe was te koop en omdat een vriendin geinteresseerd was, is die naam blijven hangen, succes.
bigone schreef:Danielle Fokkert komt uit Vroomshoop en haar pony/paard hebben de naam, Kiekeseffe en Komtiedan, misschien kun je haar benaderen en weet zij het, Kiekeseffe was te koop en omdat een vriendin geinteresseerd was, is die naam blijven hangen, succes.
Welk stamboek staat je paard ingeschreven en wat weet je over hem mbt de vorige eigenaar, hoelang is hij daar geweest, ook in de sport uitgebracht enzenz.
melissa256 schreef:als ik het goed begrijp heeft de vorige eigenaar hem via hun oom gekocht kan je dan niet aan de vorige eigenaar vragen aan die oom waar hij hem dan vandaan heeft en of hij de 1e eigenaar was?
Nouks schreef:Klinkt idd alsof ie van dezelfde stal komt als o.a. Oei Oei... Ooit wel geweten wie dat was wie z'n paarden dergelijke namen gaf, maar zou er zo even niet op kunnen komen. Liep tussen 2002 en 2007 regelmatig op concoursen waar hij startte maar kan het me zo even niet bedenken. Ik zou het wel kunnen navragen voor je...