GZ oude verzorgpony's

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

stuifpaard

GZ oude verzorgpony's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-11 22:19

heey,
ik heb samen met m'n zus bianca patricia en melodie verzorgt van herfst 2007 tot en met begin zomer 2008
nu ben ik heeeeeeel erg nieuwschierig hoe het nou met ze gaat
zal even een korte beschrijving geven van beide

Afbeelding

melodie:
raon (in de lente had ze een roze gloed), dochter van patricia, en zou ook van een wedstrijd schimmel hengst zijn. toen we haar verzorgte was ze 2 en zou 15 juni (later werd dit dus 15 mei zodat ze maar snel ingereden kon worden, weet niet welke het echt was), ong. 1.40 hoog, ze schrok toen nog erg heftig van groot verkeer (dit kan verandert zijn) ze was ook toen nogal eenkennig. ze was ook al beleerd voor de wagen.
laaste wat ik gehoord heb van haar is dat ze verkocht is naar een manege of een slager :(

Afbeelding

patricia
vos, toen 6 jaar, merrie, had nog wel eens last van overgewicht, kon nog wel eens eigenwijs zijn met rijden (bokje geven als ze er niet mee eens was), waarschijnlijk een kruising tussen een shet en een welsh, ong. 1.30 hoog, moeder van melodie, schrok niet zo snel en kon ook voor de kar en was daar ook rustig bij.
laaste wat ik van haar heb gehoord is dat ze nog bij de baas stond maar er niet meer op haar gereden ofzo kon worden omdat ze onhandelbaar zou zijn

zoals je leest zijn dit dus geen positieve berichten over ze en daarom wil ik graag weten of dit echt waar is of niet, dus als iemand ze herkend stuur een berichtje

hier nog even wat foto's en youtube filmpje:
http://www.youtube.com/user/hiphorse14# ... zKIcd7jJQE
Afbeelding
Afbeelding

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 22:21

Misschien makkelijk om te vermelden in welke plaats ze toen stonden?

friesiszwart

Re: GZ oude verzorgpony's

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-11 14:08

Ik zou kontakt opnemen met de oude eigenaar. Wellicht kan deze persoon je de gevraagde informatie geven of zoveel informatie dat je gericht verder kunt gaan zoeken.

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-11 18:40

EA-GZ-PP => OV

hiphorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-11 20:29

ze stonden in hollandscheveld (drenthe) toen we ze verzorgde
@friesiszwart
dat is juist een probleem, de eigennaar was nogal vaag (vandaar ook weggegaan + het niet in willen rijden van een te jonge pony en zelf nouwelijks kunnen rijden....)
we hadden wel contact met de laaste verzorgster en die zei dat de eigennaar was opgepakt in verband met drugs , maar weet niet wat hier van waar is....
en ben er nog wel eens langs gereden maar heb er geen pony meer zien staan dus zeker weten of hij er nog woont is ook nog maar de vraag (het gaat hier wel over 3 jaar geleden)

ook zal ik even melden dat partricia wel eens hoefbevang is geweest

saarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-11 23:35

Zo dan, die laatste pony lijkt heel erg op een paardje wat ik een tijdje gereden heb! Ik zoek even een foto...

hiphorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 21:17

@saarie
zien zien zien :P