[PG] Trude (ixion x navigator) 11 jr bruine merrie NRPS

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

hilden1971

[PG] Trude (ixion x navigator) 11 jr bruine merrie NRPS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-11 20:17

Laatst bijgewerkt door Nicole288 op 27-02-11 21:17, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Titel aangepast voor OV

Nicole288

Re: [PG] Trude (ixion x navigator) 11 jr bruine merrie NRPS

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 21:17

FB -> OV

tamara1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 01:02

heb je miss een foto?

natasja84

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-11 15:12

hoezo zoek je haar? of wil je haar kopen?
trude is 1 jaar van mij geweest.....

hilden1971

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-11 16:27

natasja84 schreef:
hoezo zoek je haar? of wil je haar kopen?
trude is 1 jaar van mij geweest.....

Nee ben nieuwsgierig wat er met haar is gedaan, hoe het met haar gaat. Wij hebben haar destijds in 2004 gekocht van de fokker, binnen een week liep me vrouw met gebroken bovenarm, uiteindelijk is ze bij ons verkocht aan pensionklant en heeft ze hier tot 2007 op stal gestaan. We weten dat ze toen verkocht is, maar ik weet niet of de toenmalige eigenaar ook had verteld dat ze ocd had.

natasja84

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 09:19

ik heb haar gekocht van een handelaar.... als superbraaf recreatie paard!
had zelf toen weinig ervaring en kom haar niet aan met rijden! werd er vaak afgegooit en op een gegeven moment durfde ik er niet meer op en na een jaar tobben heb ik besloten haar de verkopen.
dat zij ocd had was ik totaal niet van op de hoogte!
verder was het niet echt een aanhankelijke merrie shago op stal lelijk doen met opzadelen.
springen vond ze heel erg leuk om te doen net zoals buitenrijden zodra ik der mee de bak in ging gingen die oren naar achteren staan. dat ze zo deed dacht ik problemen met der rug heb ook fysio laten behandelen maar veranderde helaas niks aan der gedrag... toen ik besloot haar te verkopen heb ze nog 4 maanden te koop gestaan en heb haar toen uiteindelijk aan lennard bouwman verkocht die wilde wel aan de slag met haar laatst wat ik hoorde was dat ze verkocht was aan een stagaire van hem en nog steeds daar op stal staat.... wat hebben jullie in het verleden met haar gedaan? was mij ook verteld dat ze wedstrijden heeft gereden... hoe was ze op stal en met riden bij jou?
groetjes natasja

natasja84

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 09:23

ow ja en in tussen tijd was ze ook van naam veranderd toen ik haar kocht heete ze durene weet niet of ze zo door jullie genoemd was?

hilden1971

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-11 12:23

natasja84 schreef:
ow ja en in tussen tijd was ze ook van naam veranderd toen ik haar kocht heete ze durene weet niet of ze zo door jullie genoemd was?

Nee bij ons heette ze thunder vanwege haar gedrag en explosieviteit. Ze heeft er meerdere keren iemand af gegooit. Wij hadden haar op voorhand verkocht naar belgie voor de fokkerij maar het meisje bij ons op pension moest en zou haar hebben. We hebben haar dus aan haar verkocht met de mededeling dat ze ocd had in de linker knie, foto`s keurings rapport erbij. Meisje ging toen elders staan en heeft op gegeven moment de hulp van mijn vrouw gevraagd om haar weer op te pakken. Ze heeft toen de naam veranderd in durene dat klopt ja. Mijn vrouw heeft twee operaties moeten ondergaan om haar arm weer goed te krijgen. Wij kochten haar zadelmak maar dit was ze bij lange na niet. Daarvoor heeft ze ook al iemand zijn sleutelbeen gebroken.
Door wat problemen hebben wij toen de huur van de stal opgezegd en is zij elders gaan staan met het paard. Op een gegeven moment was ze verkocht en waren we toch wel benieuwd waar ze zou staan en hoe het er mee ging.

Gr Hilden

natasja84

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 20:44

jeetje zeg heb me altijd afgevraagd of het toch niet aan mij lag
maar als ik dit zo hoor...
triest dat mensen ziekte van een paard verborgen houden.
t paard is hier de dupe van

Kimmetje1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 21:09

Wel Trude is na Natasja nog steeds in ons bezit en we willen het graag verder laten onderzoeken maar daarvoor hebben we informatie nodig wie de opdrachtgever van de foto's is / was.
Misschien is het pb niet ontvangen en de voice-mail niet afgeluisterd maar bij deze nogmaals het verzoek dat als dat bekend is gaarne laten weten dan hebben we misschien vergelijkingsmateriaal.
Dan kunnen we haar verder laten onderzoeken en in het voordeel van het paard te kijken

Kimmetje1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 23:31

Goedenavond,

Ik vind het jammer dat iemand die zelf het initiatief genomen heeft om op zoek te gaan naar zijn voormailge paard nu verder geen medewerking schijnt te willen geven

hilden1971

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-11 10:07

Jammerlijk deze rare laatste mail. Geef mensen even de kans om iets uit te zoeken. Op deze manier schijnt het zo te wezen dat ik daar nu even geen tijd voor heb ivm ziekenhuisopname van mijn man.

tomnaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 08:49

wel fijn dat je nu weet waar ze is en dat er naar haar gezondheid gekeken kan worden.
Succes met het contact onderling.

Kimmetje1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 20:59

Paard is compleet onderzocht op dit tpoic mag een slotje

Kabouterdans

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-12 10:52