natasja84 schreef:ow ja en in tussen tijd was ze ook van naam veranderd toen ik haar kocht heete ze durene weet niet of ze zo door jullie genoemd was?
Nee bij ons heette ze thunder vanwege haar gedrag en explosieviteit. Ze heeft er meerdere keren iemand af gegooit. Wij hadden haar op voorhand verkocht naar belgie voor de fokkerij maar het meisje bij ons op pension moest en zou haar hebben. We hebben haar dus aan haar verkocht met de mededeling dat ze ocd had in de linker knie, foto`s keurings rapport erbij. Meisje ging toen elders staan en heeft op gegeven moment de hulp van mijn vrouw gevraagd om haar weer op te pakken. Ze heeft toen de naam veranderd in durene dat klopt ja. Mijn vrouw heeft twee operaties moeten ondergaan om haar arm weer goed te krijgen. Wij kochten haar zadelmak maar dit was ze bij lange na niet. Daarvoor heeft ze ook al iemand zijn sleutelbeen gebroken.
Door wat problemen hebben wij toen de huur van de stal opgezegd en is zij elders gaan staan met het paard. Op een gegeven moment was ze verkocht en waren we toch wel benieuwd waar ze zou staan en hoe het er mee ging.
Gr Hilden