[EG] herve van 't rozenhof?!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Herve

[EG] herve van 't rozenhof?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-11 11:26

hoi allemaal,
ik heb zinds een jaar een pony genaamd herve van 't rozenhof.
hij komt oorspronkelijk uit belgie, daarna is hij in nederland verkocht aan een handelaar.
die handelaar heeft hem doorverkocht aan mensen die dachten dat hij kon springen, en zijn hebben hem veel te hard aangepakt.
toen is hij dus bij mij gekomen. maar wat er met hem in belgie is gebeurd? geen iedee.
daarom wil ik dus op de een of andere manier met zijn oude eigenaaren in contact komen.

zijn naam was dus herve van 't rozenhof.
zijn kleur: zwart met 1 kolletje
ras: belgische rijpony
geslacht: ruin

weet iemand waar hij vandaan komt, of heb je hem gezien op wedstrijden of wat dan ook?
of weet je hoe ik zijn eigenaaren moet opsporen??

ik zal nog ff een foto sturen, maar dan moet ik eerst uirvogelen hoe dat moet.
Laatst bijgewerkt door Tanja op 22-09-11 10:36, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Titel verduidelijkt

Herve

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-11 20:52

Roosje1978

Re: wie kent herve van 't rozenhof?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 10:32

Hey,
Ik kan terugvinden in de Belgische startlijsten dat Herve in 2008 o.a. is uitgebracht op de bekwaamheidsproef jonge pony's in Belgie, en daar gereden is door Naomie Fierens uit Lille. Van aug - nov. 2009 is hij vaak te vinden geweest bij SGW wedstrijden samen met Bram Bosch uit Tielen van de Heidedravers (ook in Belgie). Ik hoop dat je dit helpt met je zoektocht. Succes!

DRESSAGEFAN

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 23:31

heb je een hele tijd geleden een pb gestuurd hierover, weet niet of je die gelezen hebt?

Herve

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-11 21:53

hoi,
@ roosje: ja, zo ver was ik ook al gekomen. ik heb ook al een paar startlijsten van springwedstrijden (ook in belgie) gevonden, maar daar staan verder geen uitkomst bij ofzo... heel erg bedankt iig
@dressagefan: sorry! ik dacht dat ik al terug had gemailt... *schaam, schaam* ik heb haar opgezocht, maar nog steeds niets van haar gehoord... ook heel erg bedankt.

en als er nog niemand een startlijst tegen het lijf loopt... ik zou graag de link hebben. zelf met de kleinste dingetjes kom ik al verder ;p

stacey6

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 19:31

he
ik dacht dat Herve bij Fons Verheijen uit Merksplas geboren is
Daar heeft willy joosten die een manege had in vlimmeren hem vanaf zijn 100 dagen gekocht ,daar is hij tot zijn 3jaar
geweest Dan is hij naar naomie gegaan en daar is hij opgeleerd, Ik hoop dat je nu verder komt
grt

Herve

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-11 07:05

heel erg bedankt! hier kom ik zeker verder mee!