Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Oreo schreef:Ik ken wel een paard Oleander waar de vader Koriander van was. Iemand op bokt heeft dat paard gehad en later weer verkocht. Als ik haar boktnaam vind zal ik je een PB sturen, misschien kan zij voor je nakijken of de moeder van dat paard Zingara heette.
Caye schreef:Een oud stalgenootje ( praat ik over veeeeeeel jaren terug) Had een merrie met deze naam. De tijdslijn kan wel kloppen. Ze had bij ons 1 of 2 veulens gehad en is verkocht daarna.
Ik zal eens na vragen aan die gene
Heb je wat meer info over de afstamming van moeder?
arankawn schreef:Oreo schreef:Ik ken wel een paard Oleander waar de vader Koriander van was. Iemand op bokt heeft dat paard gehad en later weer verkocht. Als ik haar boktnaam vind zal ik je een PB sturen, misschien kan zij voor je nakijken of de moeder van dat paard Zingara heette.
het paard wat ik rij heet Koriander. De vader van het paard wat ik rij, heet Oleander. Ik hoop dat je haar kan vinden, want ben wel benieuwd!
arankawn schreef:Oreo schreef:Ik ken wel een paard Oleander waar de vader Koriander van was. Iemand op bokt heeft dat paard gehad en later weer verkocht. Als ik haar boktnaam vind zal ik je een PB sturen, misschien kan zij voor je nakijken of de moeder van dat paard Zingara heette.
het paard wat ik rij heet Koriander. De vader van het paard wat ik rij, heet Oleander. Ik hoop dat je haar kan vinden, want ben wel benieuwd!
Mindim schreef:Wathamin is niet bekend op Horsetelex en Zingara zijn er wel, maar niet met vader Wathamin.
Koriander met vader Oleander is daar ook niet bekend, maar goed, niet alle stamboekpaarden staan daar vermeld. Misschien kwpn berichtje sturen? Staat er niets op de papieren waar Koriander is gefokt? Dan die mensen eens bellen? Heb ik ook gedaan met mijn paard.
nanou schreef:Deze Koriander? http://www.allbreedpedigree.com/koriander8
nanou schreef:Deze Koriander? http://www.allbreedpedigree.com/koriander8