In oktober 2009 heb ik 1 van mijn paarden moeten verkopen. Ik dacht toen een super tehuis te hebben gevonden, maar helaas klikte het niet tussen haar en het meisje. Na enige tijd vond ik via internet Tres-chic terug bij handelstal van Iwaarden. Daar ben ik nog een keer bij haar gaan kijken. De eigenaresse van de handelstal heeft mij op een gegeven moment laten weten dat ze een goed tehuis voor haar hadden gevonden. Graag zou ik met deze mensen in contact komen.
Tres-chic is een schimmel merrie van 1.62. Ze is geboren op 22 maart 2000.
In dit album staan foto's die ik nog van haar heb gemaakt net voordat ze bij mij wegging:
Misschien een hele stomme vraag hoor, maar hebben de eigenaars van de handelstal niet een telefoonnummer van de oude eigenaars? dat je hun kan vragen of hun het telefoonnummer weer hebben van de nieuwe eigenaars?
Is geen stomme vraag, ik wilde eerst kijken of ik via bokt een reactie zou krijgen voordat ik de handelstal ging bellen. Op bokt zitten zoveel paardenmensen, vandaar. ze is vanuit de handelstal verkocht aan nieuwe mensen, dus de kans dat hun een nummer hebben zal er zijn.
Dus het meisje wat in je Profiel staat heeft de pony niet meer? (Ik heb een heel goed tehuis gevonden voor Tres-chic. Ze is naar bokker juf_esther gegaan.)
Informeer even bij manege waalzicht in rijsoord daar staat een paard tres chic lijkt er ontzettend op rij er zelf niet maar heb wel foto's gezien hoop dat je er wat aan hebt
Daantje_gt de website waar de foto's opstaan is: http://manegewaalzichtfoto.come2me.nl/ Ik denk dat Glover de pony bedoeld met de naam Mobile. Al vind ik die er totaal niet op lijken..