Help wie heeft deze pony gekend en dit paard

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

brendarianne

Help wie heeft deze pony gekend en dit paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-11 14:06

Dit paard is verkocht (zonder mijn medeweten en toestemming vanuit manege den ilp Landsmeer( door de heer schallies) in 1982 dit was een stermerrie en haar levensnummer was 2786

Afbeelding
Deze pony is verkocht 1981 welshje ruintje naam nolly
Afbeelding

Voor meer informatie/foto's verwijs ik u naar mijn profiel de foto's onderaan
Ik zou graag willen weten waar ze die tijd heen zijn gegaan denk er nog vaak aan terug

loveeguess

Re: Help wie heeft deze pony gekend en dit paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 14:09

meschien aan die mensen van de manege vragen aan wie ze de pony verkocht hebben?

brendarianne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-11 14:18

Deze manege bestaat niet meer

Elanor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 14:23

Hhoe oud was de pony toentertijd? Je zult er denk ik helaas wel rekening mee moeten houden dat ze inmiddels is overleden...

Kun je proberen om alsnog in contact te komen met die meneer Schallies?
Of misschien nog beter eens contact opnemen met het stamboek waar de pony was ingeschreven?

Misschien kun je in dit topic nog iemand vinden die de pony heeft gekend, aangenomen dat het dezelfde manege is? [MA] manege twiske (den ilp) ???

Veel succes in elk geval! :)

Akhal_Teke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 14:30

Heb je echt geen betere foto's?

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 14:37

als het paard in 1982 verkocht is zijn de foto's dus ook van rond die tijd Akhal teke, dus die kans is klein ;)

brendarianne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-11 14:43

De pony was in 1981 zo een 11a 12 jaar ongeveer
Begrijp dat de pony misschien is overleden maar ja ik heb nog hoop en anders wil ik gewoon weten waar die is gebleven en hoe het hem is vergaan dat is belangrijk voor mij denk er vaak aan terug. Ik weet niet of toen die tijd er al een stamboek was waar de pony's worden in opgenomen. Van het paard heb ik de papieren hier wel maar er is niks bekend over vermelding van overlijden of waar ze heen is gegaan raar he?
Ze hebben haar verkocht zonder papieren dus zonder mijn medeweten en toestemming ik was pas 12 jaar toen en mijn vader was net overleden.
Helaas heb ik geen andere foto's omdat ik deze met cam heb overgenomen van een gewone foto van die tijd.
Bedankt voor de tip wist niet dat er hier een forum was van manege den ilp waar kan ik die vinden dan?