Hallo allemaal, ik ben op zoek naar een arabier genaamd Nelinka met een grootte van 1.46. We hebben haar in November 2010 verkocht aan mensen in Made die zeiden dat ze daar op de wei kon en van haar pensioen kon gaan genieten. Ze was destijds namelijk net aan het genezen omdat ze toen kreupel geweest was. Inmiddels is ze bijna 20 jaar en ik ging haar een paar dagen geleden opzoeken in de wei. Hier waren alle pony's verdwenen en er lagen enkel nog wat kapotte spullen die ik toen meegegeven heb. We belde de eigenaren en die namen op maar toen we over Nelinka begonnen hingen ze op en hebben niet meer gereageerd op mailtjes en smsjes. We denken dus dat ze doorverkocht is en zijn naar haar op zoek. Als iemand iets van deze pony gehoord heeft of haar gezien heeft kan u dat dan alsjeblieft vertellen? Ik wil enkel weten wat er gebeurd is.. We hebben haar verkocht aan Ad van Gils en Samantha Gerritsen.
Hoi, Ik heb je via marktplaats een mailtje gestuurd. Blijkbaar doen deze personen het vaker ik ben van de week benaderd geweest voor mijn meiske. Messchien kunnen we even babelen heb een briljant idee.