piaff, samber x juriaan x garant

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

SandravdB

piaff, samber x juriaan x garant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-10 15:09

Ik ben op zoek naar me oude verzorgpaard, ze heet samber, gefokt door familie wijdeven in erp, ze is tegen het zwartbont, sjiek type, niet al te groot. Spoor loopt dood bij de vughtse hoeve waar ze gestaan heeft jaren terug en bij de naam laura bouman uit vught gestart via de gelderse boys. Weet iemand waar ze is, heb helaas geen foto van haar.

BinkyBenji

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 13:39

Je hebt niet meer info van haar? Ik denk dat het met deze info heel moeilijk zoeken word, heel jammer!

vencedor

Re: piaff, samber x juriaan x garant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 13:43

ik weet dat een tijd terug op MP een advertentie stond voor een bijrijder voor dat paard.
Omdat Laura naar het buitenland ging. Kwam er toevallig achter dat het om haar ging, oud klasgenootje van mij.

Kiwiris

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 23:53

Daar heette ze Piaff, ze stond tegenover ons paard Noblesse. Ik kan me nog herinneren dat ze het altijd erg goed deed op de dressuur wedstrijden! Ook een erg mooi paardje om te zien.
Ik geloof dat ze ergens naar 'Rosmalen' was verhuisd, Dichtbij 'Maliskamp' en 'Het Vinkel'.

yentlekyda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 18:19

ik ken wel een samber ik zal is even kijken voor een foto.

yentlekyda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 21:43

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 21:48

Piaff heeft inderdaad op de vughtse hoeve gestaan en is een paar jaar geleden verhuist van stal.. de moeder?(gitanja) van laura komt soms nog bij ons op de manege.. maar spreek haar ook nooit meer. ik weet wel dat piaff 2 jaar geleden volgensmij een veulen van Negro heeft gehad.