Ik heb van 1998 tot ongeveer 2004/2005 voor een haflinger gezorgd die Stella heet. Ze was van Kim. Toen Kim ging studeren in Utrecht kon ze niet meer goed voor haar zorgen en is ze verkocht. Het was een braaf beestje. Ze had wel hoefproblemen: brokkelhoeven. Ze is, volgens mij, terecht gekomen in Brabant bij mensen die ook haar broer hadden. Ik ben zo benieuwd hoe het met haar is. Wie kan mij helpen?
Ik heb je topic van 'Haflingers' (HA) verplaatst naar 'Opsporing verzocht' (OV). Op dit forumonderdeel staan alle paarden verzameld die gezocht worden.
Verder denk ik dat het verstandig is om meer informatie te geven Hoe oud was/is Stella? Hoe groot is ze (ongeveer)? Het maakt nogal uit of er gezocht wordt naar een haflinger van 1.40 of 1.55. Heeft ze aftekeningen? Heeft ze een stamboekpapier (en wat zijn dan de ouders)? Heet ze op papier ook Stella, of was dat alleen de roepnaam en kan dat veranderd zijn? Heeft ze nog bijzondere kenmerken, zoals littekens? Er lopen in Nederland zoveel haflingers rond, en als ze geen stamboekpapier heeft kan ze makkelijk inmiddels een andere roepnaam hebben, dat zoekt moeilijk. Hoe meer informatie hoe beter dus