[PG] Info en foto's van Killarney van de Heesbeense Hoeve

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Feanyth

[PG] Info en foto's van Killarney van de Heesbeense Hoeve

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-10 10:51

Hallo allemaal,

Helaas hebben we de hengst Killarney van de Heesbeense Hoeve (Killian) moeten laten inslapen na een noodlottig ongeval en een dag lang vechten voor z'n leven.

Deze hengst betekende voor ons zeer veel.
Als verrassing voor m'n moeder, die eigenaar was van Killian, wil ik een boek maken met alles wat zo beetje bekend is van hem.
Heb je foto's, informatie of mooie verhalen over hem?
Dan ontvang ik deze heel er graag!
Foto's die ikzelf al van hem heb is te vinden in m'n profiel.

Alvast bedankt.

Groetjes,

Diana

Peterina

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 12:55

Feanyth

Re: Info en foto's gezocht van Killarney van de Heesbeense Hoeve

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-10 09:01

thanks!!

sokkadis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 23:10

Beste

Dit doet me enorm hartpijn dit te horen. Wij hebben hier een 2,5 jaar merrietje lopen die als papa Killarney heeft.
Als je mij je email adres geeft stuur ik je enkele foto's door van haar en de dekking.

Wij hebben ooit de foto's doorgemailed naar paardentips.be, die hebben ons verhaal + foto's gebruikt voor het veulentipboek.

Vele groetjes en sterkte.

xxx

Foto's van onze meid kan je al vinden op http://www.annensteve.be/M.J..htm

GewoonFemke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-11 21:48

Hallo,

sorry voor de late reactie maar ik lees het nu maar net... Ik vind het echt erg om te horen dat Killan er niet meer is... Ik heb enkele jaren mee voor hem helpen zorgen (bij Lukato), ermee gereden, ... en ik vond hem een super beest. Ik had hem graag nog eens gezien maar dat zal nu helaas niet meer gaan.. Hopelijk heb je genoeg materiaal kunnen vinden voor het boek... mocht je nog verhalen, foto's, ... over hem willen, laat gerust weten dan stuur ik je ze zeker door. Ik noemde hem altijd 'olifantje' omdat ik vond dat zijn ogen veel weg hadden van olifanten-oogjes :) Ook was hij super lief om te verzorgen en mee te rijden ... Jullie zullen hem zeker nog altijd even erg missen... hij was een prachtig paard! Veel sterkte en als ik jullie nog foto's kan bezorgen geef maar een seintje...

Groetjes,

Femke

Ps de foto die Peterina plaatste is er ook eentje die ik nog gemaakt heb bij Lukato... dit was de dag na de keuring in Ghlin als ik mij niet vergis.