Vorige eigenaren gezocht van Vicar

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Syli23

Vorige eigenaren gezocht van Vicar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-10 18:32

Wie kan mij helpen.
Ik zoek de vorige eigenaren van mijn paard Vicar.
Vicar is een gelders paard van nu 8 jr.
Zijn vader is Orlando. Moeders vader Ahoy.
Hij is 10 maanden van Lia Jansen - Oostveen geweest. Ik heb hem van haar gekocht.
Ze woonde toen in Lienden. Maar zijn tijdens de verkoop verhuist naar een naast gelegen dorp.
Wie kent Lia. En kan mij aan haar Email adres helpen.
Sylvia

Rivendell

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 20:54

Ik denk dat ik hem ken. Hij is zwart toch? Bles met 3 witte benen. Bij ons heette hij Vito, maar op papier Vicar.
Hij is in 2003 bij mijn oude stal in Mijdrecht gekomen. Heeft daar denk 2 jaar gestaan en is dara ook geruind. Omdat de eigenaar geen tijd voor hem had, is hij weer terug gegaan naar de handelaar waar hij vandaan kwam. Plomp uit Mijdrecht.
Is dit hem? (hier is hij 2 jaar denk ik, foto is van februari 2002)
Afbeelding

Syli23

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-10 21:36

Wouw....dit is heel apart....Dit is idd Vicar...
Kun jij me nog meer vertellen over hem. Ik heb hem 2 jaar geleden gekocht. Liefde op het eerste gezicht. De eerste weken had ik spijt dat ik hem gekocht had. Hij was heel onzeker en vertrouwde mij niet. Dat heeft een jaar geduurd. Dag en nacht was ik met hem bezig om zijn vertrouwen te winnen. En dat is me gelukt. Hij is mijn grote liefde....En laat hem nooit meer gaan. We zijn gestrart in de wedstrijden. of het nu buiten is of binnen, bekend terrein of onbekend terrein door dat we elkaar vertrouwen kunnen we samen heel veel. Dat is zo bijzonder. Hij is niet mijn eerste paard maar wel het paard waar ik super gek mee ben.
Nu nog zijn laatste eigenaar vinden...om haar te vertellen dat ik hem nog heb:)

Rivendell

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 22:05

Hij was bij ons ook erg bang. Er is in zijn jonge jaren haast niets mee gedaan, behalve binnen en buiten zetten. Er is iemand geweest die hem wel even zadel mak zou maken, maar dat ging veel te snel en hij is daar erg van geschrokken. Als 4 jarige is iemand anders met hem aan de slag gegaan op een veel rustigere manier. Dat pakte hij goed op, maar hij bleef angstig. Hij is nooit gemeen of zo geweest, wel schichtig.
Toen hij terug ging naar de handelaar, heeft hij nog een paar maanden in een land in Mijdrecht gestaan. Waar hij daarna heen is gegaan weet ik niet.
Ik heb nog wat foto's gevonden:
11-11-2003:
Afbeelding

29-02-2004:
Afbeelding

En nog 1:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-SNTLEH6K.jpg

Syli23

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-10 22:11

Echt ik ben hier zo super blij mee. Dat er iets met hem was daar waren we al snel achter. Nu weet ik waar het vandaan komt. Hij gaat echt niet meer weg bij mij...Dit paard verdient een mooi leven. Heeft teveel meegemaakt in zijn jonge jaren. Ik wil ook foto's er op zetten..maar krijg het niet voor elkaar:

Rivendell

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 22:18

Ik ben blij dat hij het zo goed heeft bij jou. Mail mij maar een foto, dan zet ik het hier neer.
PB even voor mijn mail adres.

edit:
Hier jouw eigen foto's
Hij ziet er super uit!

Afbeelding
Afbeelding

en nog 1:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-4GJBPPBD.jpg

Oliebol68

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-10 22:44

Hoi Sylvia.
Je hebt Vicar van mij gekocht 2 jaar geleden.
Ik ben wel blij om te lezen dat je hem nog hebt.
Gelukkig heb je Vicar leren waarderen en de tijd gegeven om aan je te wennen.
Het is een fantastisch paard en hij gaat voor je door het vuur als hij je eenmaal goed kent.
Zou je me nog een paar recente foto's van hem kunnen mailen?
Groetjes Lia