bonte ruin rico

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

annick_lotte

bonte ruin rico

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-10 17:33

hoi,

ik ben opzoek naar mijn vorige paardje.
we hebben hem niet lang gehad omdat hij bij het keuren kreupel bleek te zijn.
wat ik nog van hem weet:
naam: Rico
leeftijd: in 2008 was hij 4 dus nu is hij ong. 6
kleur: bruin bont
we hadden hem gekocht bij handelaar meneer koolen

toen wij voor een paardje gingen kijken kwamen we eigenlijk voor een andere maar die was te pittig voor ons en kwamen we erachter dat Rico zeer geschikt was voor ons.
wij nog een keer kijken en ook nog een keer met een mevrouw van stal en hij leek heel geschikt dit alles speelde zich af voor kerst en wij zouden met de kerst naar Egypte gaan met mijn oma en de rest van de familie. wij meneer kool bellen of hij hem nog even vast wou houden maar toen vertelde hij ons dat er ook nog andere mensen uit België waren geïnteresseerd in rico. wij ten einde raad met een paar dagen Rico opgehaald en zijn toen op vakantie gegaan. we hebben hem toen na de vakantie laten keuren en het bleek dat hij kreupel was maar hij heeft dit nooit laten zien bij het lopen en wij meneer kool bellen , want we hadden een afspraak gemaakt dat als hij iets mankeerde hij terug mocht, om te zeggen dat hij kreupel was en om te vragen wanneer we hem terug konden komen brengen, maar meneer kool wou eerst de dierenarts spreken dus wij bevraagt of we haar nummer mochten geven en dat mocht, zo gezegd zo gedaan worden wij een paar dagen later op gebeld door de dierenarts en zij zei "als we het over een paar dagen proberen dan kan het zo zijn dat hij niet kreupel meer loopt" en wij hadden zo iets van nee hij gaat terug. en meneer kool wou hem niet terug. en wij hadden zo iets van ja dus na een week is hij toch terug gegaan

kan iemand mij alsjeblieft helpen

foto's van Rico:
Afbeelding

voor meer foto's pb mag je pben
annick