[PG] Gezocht haflinger Bella (sjaan)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Shirl_

[PG] Gezocht haflinger Bella (sjaan)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-10 21:07

Na woorden te hebben gehad met degene die mijn haflinger kocht. Ben ik mijn lieve Bella (Sjaan) uit het oog verloren.
Ze heeft Bella verkocht terwijl we afgesproken hadden dat als ze Bella zou verkopen,dat ze haar terug zou verkopen aan mij.
Bella (in haar paspoort staat Sjaan) met chip nummer: 528210000456842. is geboren op 20 maart 2003. Ze is een merrie van de vader
Willem van steenbergen en moeder Sofieta van de brede hoeve. In haar paspoort die ik erbij kreeg stond niks. Maar misschien dat de
nieuwe eigenaar via het stamboek een nieuw paspoort heeft aangevraagd heet ze Mendie van de bredehoeve. Haar aftekeningen zijn een maanvormig
kolletje dwarrel op de ooglijn en enkele witte haren op neusbaan.Ook heeft ze een witte vlek op haar linker schouder. Omdat ik haar heel erg mis zou ik willen weten hoe het met haar gaat en zou haar
eventueel als de eigenaar het goed vind haar op willen zoeken. Weet iemand waar ze is laat het asjeblieft weten ik mis haar heel erg

Groetjes Shirley

Afbeelding

Afbeelding

Leo

Re: Gezocht haflinger Bella (sjaan)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 12:45

HA --> OV

Admeur

Re: [PG] Gezocht haflinger Bella (sjaan)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 12:18

Mijn Haflinger heet Belle, dus ik dacht misschien...
Maar nee, sorry.
Succes!

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 13:22

Heb je toevallig ook een contract opgesteld dat ze terug zou gaan naar jouw als hun hem wilde verkopen?

KylaLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 13:23

hoe hoog is ze?