hallo ,allemaal het spijt me maar moet weer een oproep doen maar nu met spoed.
ik zoek mn oude haflinger van 3,5/4jaar oud genaamd tessa (allacher x martijn uit de polder) met zogenaamde bent of spots(weet niet hoe je het precies typt) ik heb haar nieuwe eigenaren nog steeds niet gevonden maar heb nu telefoon gehad van dierenarts met uitslagen...ze moet nog keer getest worden mocht het niet zijn veranderd(vergroeid zijn) dan kan ze heel ziek gaan worden plotseling.wil dat niet op mn geweten hebben maar handelstal die haar heeft door verkocht reageert niet op mijn mail en wil ook niet zeggen waar ze heen is.ik wil gewoon dat de nieuwe eigenaren op de hoogte zijn en dat ze er zelf voor kunnen kiezen om haar nog keer te testen voor zekerheid of niet.krijg er geen foto op helaas.zie mijn andere bericht daar heeft wel iemand voor mij de foto's erop gekregen maar ze zal zeker wel veranderd zijn neem ik aan,is nu meer dan half jaar geleden.mocht je denken dat je haar kent of ben jij de nieuwe trotse eigenaar laat het me dan weten( weet dat het van een jong meisje heeft,ze heeft twee paarden tegelijk gekocht)