[PG] Mercredi 24 jaar zwarte merrie

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mercredi

[PG] Mercredi 24 jaar zwarte merrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-10 19:19

Hoi,

Ik ben op zoek naar iemand die mij iets kan vertellen over mijn "oude" pony Mercredi.

Mercredi is geboren in 1986 en ik weet dus dat er een mogelijkheid is dat ze niet meer leeft maar ook dit zou ik graag willen weten zodat ik eindelijk kan stoppen met zoeken naar haar.

Mercredi is een zwarte New Forest merrie van +/- 1.50 groot. Ze heeft een smal ingesneden bles. Linksachter een sok en rachtsachter aan de binnenkant een witte kroonrant. Linksvoor had ze aan de binnenkant een witte kroonrand

Ze heeft een brandmerk op haar bil van het New Forest stamboek en in haar hals heeft ze net onder de manenkam een ster brandmerk.

Ze is in mijn bezit geweest van haar 2,5 tot haar 6e jaar. Wij hebben haar verkocht aan een meisje in Utrecht / De Meern, daarna heeft ze bij Wendy vd Helm en Eliza Swanenberg gestaan, daarna loopt mijn spoor dood.

Ik zou zo graag willen weten wat er daana met haar is gebeurd, ook al is dit misschien niet het nieuws dat ik wil horen.

Alvast bedankt voor je reactie.

Gr. Wendy

Dit zijn foto's van Mercredi als 6-jarige
Afbeelding
Afbeelding