[PG] : Olijfje, +-24 jarige C-pony schimmel merrie.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Muluna

[PG] : Olijfje, +-24 jarige C-pony schimmel merrie.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-10 19:40

Helaas door een foutieve titel van mijn topic, plaats ik hem opnieuw.

Omdat ik me de laatste tijden wel eens heb afgevraagd of mijn allereerste pony, waar ik op heb leren rijden maar ook waar ik mijn liefde voor paarden aan te danken heb, nog leeft en ik wel eens 'oproepjes' tegen kwam hier op bokt, doe ik ook eens een poging.
Je weet maar nooit!! Zou geweldig zijn als ze hier 'opduikt'.

Ik heb van haar wel een heel aantal foto's enkel nog niet digitaal. Het was dan ook nog voor het digitale tijdperk, we lieten de foto's toen nog afdrukken! Ik zal zeer binnenkort eens even een foto inscannen. Ik heb vanaf mijn vierde tot mijn ongeveer elfde jaar met haar gereden. Twee kleuters aan het werk dus. Ik 4 en zij 3 ongeveer.

Het gaat hier om een c pony schimmeltje, merrie genaamd Olijfje (en op papier Olivia) met twee maanogen! Dus wel een ontzettend opvallend en herkenbare verschijning!

Ik ben zelf inmiddels bijna 26, en Olijfje zal dan heel iets jonger zijn. 24/25 !
Wie weet... kent iemand haar of heeft haar nu in bezit. Ze is ongeveer zo'n 13-14 jaar geleden uit Lochem weggegaan.

Binckydenice

Re: [PG] : Olijfje, +-24 jarige C-pony schimmel merrie.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 15:15

Is jouw vorige topic verwijdert ofzo? Ik had daarin een link gezet, heb je die nog wel gezien?

Muluna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-10 16:10

Binckydenice schreef:
Is jouw vorige topic verwijdert ofzo? Ik had daarin een link gezet, heb je die nog wel gezien?

Nee! niet meer gezien. Inderdaad verwijderd aangezien ik geen (PG) in mijn topictitel had gezet...

Binckydenice

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 17:23

Muluna schreef:
Binckydenice schreef:

Nee! niet meer gezien. Inderdaad verwijderd aangezien ik geen (PG) in mijn topictitel had gezet...

Het is misschien handig om mijn link daar even van op te vragen, die pony leek ontzettend veel op jouw omschrijving... Je kunt de Mod even vragen...

Muluna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-10 23:11

Dank je Binkcydenice, ga gelijk de desbetreffende mod aan haar jas trekken...

Muluna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-10 00:22

Ik heb een behoorlijke tijd zonder laptop gezeten (na een her installatie doet hij het trouwens weer helemaal heerlijk) dus vandaar mijn onwijs trage reactie.

BinckyDenice, ik heb je link kunnen bekijken, ik heb even goed moeten kijken maar helaas. Wel ontzettend bedankt voor het meedenken en de tip!

Binckydenice

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 08:46

Jammer, ze klopte precies aan de omschrijving... Tja, leeftijd moet je misschien niet naar kijken, gezien het dier ouder leek dan de aangegeven leeftijd. Het is een bijzonder uiterlijk dat niet vaak voorkomt, dus je zou haar toch moeten vinden....

BaiNar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 08:51

Succces met zoeken, zal niet meevallen... maar wel geweldig zo'n ouder wordend dier in je bezit he?

Heb ik nl. ook, vorig jaar een topic voor gemaakt: [RIJ-ITP] Nardy (27), al 25 jaar mijn maatje!!
Nu inmiddels dus bijna weer een jaar verder!