[EG] Fleuramo's Nori (NWR)?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

suffie

[EG] Fleuramo's Nori (NWR)?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-10 19:56

In 2008 is Fleuramo's Nori geveild en via via is Nori verhuisd naar Duitsland (Südlohn / Oeding). Daar wordt zij nu gereden door een jong meisje, die dol is op de merrie, maar ook nog een aantal vragen heeft over haar verleden.

Fleuramo's Nori is een dochter van Rietheim's Walter x Floret's Sharona en gefokt door de Fam. Saris uit Nederwetten. Bij aankoop heeft de DA de merrie onderzocht en hij meende dat ze een keer een veulen heeft gehad. Aan haar extrieur te zien zou dat goed mogelijk zijn, evenals haar uier.

De nieuwe eigenaresse brengt Nori ook uit op Wedstrijden in Duitsland en dit gaat redelijk goed. Wel is Nori ontzettend voorwaarts en snel angstig als ze alleen achter blijft. De eigenaars vragen zich dan ook af of Nori in haar verleden misschien iets heeft meegemaakt, waardoor ze zo is, zoals ze is. Springen vindt ze bijvoorbeeld heel erg leuk en kan ze ook bijzonder goed, maar het kan zo gebeuren dat ze 4 voeten in het zand zet en geen stap meer verzet zonder aanwijsbare reden.

Op het stamboekpapier van Nori staat dat zij in juli 2002 in Sevenum een 1B premie heeft behaald. In augustus 2003 was zijn in Heteren jeugdkampioen en in juli 2004 behaalde zij in Sevenum een 1C premie. In juli 2005 was zij de beste 3-jarige en in augustus 2005 haalde zij in Kootwijk 16, waar dit getal voor staat weten wij niet.

Het zou ontzettend fijn zijn voor deze mensen als iemand wat meer over Nori kan en wil vertellen. Ik heb deze mensen beloofd voor hun te zoeken op internet en zal als contactpersoon fungeren, omdat ik hen graag wil helpen.

Mocht u meer informatie over Nori hebben, dan kunt u met mij contact opnemen via de mail.

astridvantuijl@hotmail.com

Alvast heel erg bedankt!