ik weet niet of dit juist staat, maar ik doe toch maar een poging.
Een paar maanden geleden werd Katrien van stal Eurotinkers verkocht. Ze is ondertussen een 2-tal jaar oud dacht ik. Donkerbruin bonte 3-kleur, ongeveer half wit/half bont. Ze is mijn merrie haar vorige veulen en dus ook een half zusje van mijn veulen nu.
Ik ben gewoon benieuwd naar hoe ze er nu uit ziet. Kent iemand haar?
Laatst bijgewerkt door Zwartwitje op 20-10-10 11:12, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Titel passend gemaakt naar de regels van Opsporing Verzocht
Ik verplaats dit topic van Tinkers naar Opsporing verzocht. Mocht je je topic bij de Tinkerbokkers onder de aandacht willen brengen, dan kan dat door een linkje te plaatsen in dit sticky: [TI] Links naar topics buiten TI Alvast bedankt voor je begrip!
ik heb katrientje gekent maar nu zie ik die niet meer. dus jij heb vera? katrien noemden wij eigelijk altijd knabbeltje
cupcake1986
Geplaatst door de TopicStarter: 21-10-10 08:12
BestFriends schreef:
ik heb katrientje gekent maar nu zie ik die niet meer. dus jij heb vera? katrien noemden wij eigelijk altijd knabbeltje
Jep, ik dacht ook altijd dat het Knabbel was totdat ik op de site een andere naam zag staan... en ik heb nu dus ook een halfzusje, en dat knabbelen zit wel in de familie heb ik al ondervonden
Knabbeltje!! ze is echt een schattig beestje!! Ik heb nog op Vera gereden. Het is wel een paardje dat goed vooruit wil maar een echt schatje!!! (ik ben de vriendin van dat meisje dat gisteren antwoordde, we hebben een gemeenschappelijk profiel op bokt)