[EG] Sabine, 20-jarige bruine New Forest

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sabuna

[EG] Sabine, 20-jarige bruine New Forest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-10 18:09

Hallo!
Ik heb ongeveer een jaar geleden mijn pony Sabine gekocht van iemand uit Kesteren. Ze had Sabine al 9 jaar, maar wilde haar verkopen omdat ze zelf een dochter (weet ik inmiddels!) kreeg. Toen hebben wij haar dus gekocht. Alleen wist die vrouw niet meer van wie zij Sabine had gekocht. Ze wist alleen nog dat het ergens in Noord-Brabant was. Ik ben nu zelf best benieuwd of iemand iets van haar afstamming (heel misschien), of haar ergens van kent.
Even een paspoortje:

* Sabine
* 18-09-1990 (uit `m hoofd) (wisten we niet zeker, toen we haar kochten had ze geen chip en dit zei dus haar vorige eigenaar)
* ong. 1.45m (D pony)
* New Forest (ze had dus geen chip, nu inmiddels wel, maar dit weten we dus niet 100% zeker)
* Sabine heeft ook zomerexceem
* Ze heeft een best groot hoofd, en is verder best stevig gebouwd met een lange rug.
* Ze is 100% verkeersmak, harstikke koel in het hoofd, maar ze loopt wel lekker (soms te lekker) door in de bak en buiten. Je kan ook echt alles met haar doen, van haar kont afgelijden, op haar gaan staan enz.

Ik zal er ook even een paar foto`s bij zetten:

Afbeelding
In de winter wordt ze lekker wollig.

Afbeelding

Groetjes akkje

Sabuna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-10 18:31

Niemand?

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 01:03

Waarom denk je dat het een NF is? Ik vind haar persoonlijk niet veel raskenmerken hebben.

Brainless

Re: [EG] Sabine, 20-jarige bruine New Forest

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 02:05

Als ze geen brandmerk heeft, is ze niet opgenomen in het NF-stamboek en heb je dus een zeer grote kans dat het geen NF-er is.
Dat bemoeilijkt je zoektocht nog meer (ook omdat ze geen paspoort heeft wet je ook haar, als veulen gegeven, naam niet).

kraakte

Re: [EG] Sabine, 20-jarige bruine New Forest

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 17:36

hey die pony ken ik :-) die is van een zusje van een vriendin van mij geweest (Waar jij m dus van gekocht hebt.) grappig! ik zal eens aan mijn vriendin vragen of zij het zich misschien nog kan herinneren want voorheen was het haar pony.

Sabuna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-10 13:11

Kenyada schreef:
hey die pony ken ik :-) die is van een zusje van een vriendin van mij geweest (Waar jij m dus van gekocht hebt.) grappig! ik zal eens aan mijn vriendin vragen of zij het zich misschien nog kan herinneren want voorheen was het haar pony.

Ja, fijn! Hahah, wel een beetje een late reactie van mij! Nee, ze heeft geen brandmerk, maar haar vorige eigenaar zei dat ze dat was, weet ook niet zeker of het waar is.

Sabuna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-11 17:58

Kent iemand haar?

Sabuna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-11 19:36

schopje :D