Info over Ugh/Poncho? (bonte ruin)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

anouk1230

Info over Ugh/Poncho? (bonte ruin)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-10 20:10

Hallo, ik zoek meer informatie over mijn lieveling op de manege, Ugh.

Het is een bonte ruin, zijn leeftijd is onbekend.
Op de site van de manege staat dat hij in Polen is geboren en door handelaren naar Nederland gebracht.
Toen werd hij een manegepony in Heerjansdam, maar ik weet niet welke manege.
Toen de manege stopte werd hij verkocht. Daarna is hij in 2003 op de Capelse manege gekomen, hier staat hij nog steeds.
Ik hoorde van iemand dat hij bij de vorige eigenaar Poncho heette, ik weet dit niet zeker.

Heeft iemand meer informatie over Ugh's verleden of weet iemand wie de oude eigenaar is?

foto:
Afbeelding
voor meer foto's zie http://loveugh.hyves.nl/

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 16:22

Het spijt me vreselijk over de grote bumpediebump maar dit leek me toch wel belangrijk.

Ik ken Ugh ook namelijk heel erg goed, vroeger als veulen heeft hij een te klein hoofdstel omgekregen en dus daarom heeft hij vaak een heel zuur karakter en kan hij niet zo goed tegen mensen en vooral niet degene die zijn neus aanraken. Door dat is hij anti-mens geworden en kan hij nogal vinnig uit de hoek komen. Hij is wel heel braaf onder het zadel maar Ugh wil nog weleens happen naar de mensen.

Wist trouwens niet dat hij vroeger Poncho heette.

Pinda_Dipje

Re: Info over Ugh/Poncho? (bonte ruin)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 16:32

Spijt me zeer, maar ik ken Ugh nou niet bepaald als 'zure pony'. Toen hij destijds op de Capelse Manege kwam te staan, was ik één van de eerste die hem uit moest proberen. Iets wat ik wel vaker deed bij nieuwe pony's. Prima pony....

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 16:34

Pinda_Dipje schreef:
Spijt me zeer, maar ik ken Ugh nou niet bepaald als 'zure pony'. Toen hij destijds op de Capelse Manege kwam te staan, was ik één van de eerste die hem uit moest proberen. Iets wat ik wel vaker deed bij nieuwe pony's. Prima pony....

Achja, de één kent Ugh als zus, de ander kent 'm als zo (ieder kent 'm op zijn eigen manier, toch?)

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Re: Info over Ugh/Poncho? (bonte ruin)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 22:11