wie o wie kan me vertellen waar ze is??
ik heb een aantal jaar geleden een paard getraind: Dancing Queen Z.
na een half jaar haar gereden te hebben ging ze naar een handelsstal in Limburg, voor de verkoop.
ik heb er nooit meer wat van gehoord. ik was zo verdrietig toen ze weg ging en eigelijk en nog steeds. omdat ik van het ene op het andere moment afscheid moest nemen. toen ik op 31 december 2009 s'avonds nog even achter de laptop zat, kreeg ik een berichtje op partyflock, van een meisje die had gelezen op mijn profiel dat ik Dancing Queen Z zocht. ze vertelde me dat Dancing bij haar op stal stond. en heeft mij de naam van de eigenaresse gegeven en heb haar via hyves gevonden. ik had haar gekrabbeld en alle informatie die ik haar stuurde kwam overeen met dat van haar, dat kon ook niet anders, welk paard heet er nou nog meer Dancing Queen Z! zij had gevraagd of ik contact met haar op wou nemen via de telefoon, helaas heb ik dit niet gedaan. waarom? ja zeg t maar... heb er echt spijt van gehad, nog steeds.
ze stond bij die eigenaresse te koop, en natuurlijk hebben we thuis er over na gedacht om haar terug te kopen, maar dat ging helaas niet. het contact is een beetje verwaterd met de eigenaresse en een paar weken later had ik gevraagd hoe het nu met Dancy ging (zo heette ze bij haar). ze vertelde me dat ze verkocht was...........
dat is inmiddels een half jaar geleden. ik heb haar nog gevraagd waar ze naar toe is gegaan maar daar heb ik eigenlijk geen antwoord op gehad, alleen dat ik alle kans heb gehad om haar terug te kopen..
Dancing Queen Z is een dochter van de mooie hengst Dutch Capitol, deze nog mooiere donkerbruine merrie zou nou ongeveer 6/7 jaar zijn. ze is ongeveer 1.60 hoog en heeft prachtige gangen en veel springvermogen.

ik hoop dat een van jullie me kan helpen.
groetjes laura